Hvilken "Next Generation" Konsol Foretrækker I?

  • Hvilken "Next Generation" Konsol Foretrækker I?


    Personeligt foretrækker jeg GameCube, har dog planer om at anskaffe mig en Xbox og smide chip i den så man har DVD og CD afspiller ét sted.

  • Synes lidt der mangler et: "Ingen"


    Jeg har ingen konsol, og jeg regner da heller ikke med at anskaffe mig en.. Jeg har rigeligt i min PC...
    Kan slet ikke finde ud af at bruge de gamepads.. Skal have en mus og et tastatur... :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Synes lidt der mangler et: "Ingen"


    Jeg har ingen konsol, og jeg regner da heller ikke med at anskaffe mig en.. Jeg har rigeligt i min PC...
    Kan slet ikke finde ud af at bruge de gamepads.. Skal have en mus og et tastatur... :T


    Enig :D

  • Jeg foretrækker da klart Xbox.


    Alle fra min klasse siger at PS2 er det bedste, og så er det man tænker VAR???????


    PS2 er den langsomste hardwaremæssigt på markedet, hvor imod Xbox er den hurtigste. Med PS2 skal man købe dyre memory-blocks, der er en hdd i Xbox'en. HVAD TALER IMOD EN XBOX FREM FOR EN PS2???


    Det er utroligt at der ikke er nogen der vil indse at PS2 på alle punkter er DÅRLIGERE end en Xbox - jeg kender i hvert fald ingen der vil indse det...


    Den eneste grund til at PS2'en blev så populær, var pågrund af PS1'ens succes, og så kom PS2'en ivørigt også først ud. Så kommer "venne fænomenet" også ind, for så snart den ene ven har en PS2 kan han sige til ALLE sine venner - "PS2 den er bare mega kodyl fed :P ". Dertil kommer så også at de kan bytte spil når de er trætte af dem.


    CONCLUSION: PS2 SUCKS...



  • Jeg kan ikke være mere enig :roller:



    Jeg har selv en xbox.

  • Har ikke nogen konsol selv, men vis jeg skulle ud og købe en idag, blev det da helt klart en PS2 kun pågrund af at der er mange flere fede spil til en PS2 end der fx. er til xbox syndes jeg.


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af w3ber
    Har ikke nogen konsol selv, men vis jeg skulle ud og købe en idag, blev det da helt klart en PS2 kun pågrund af at der er mange flere fede spil til en PS2 end der fx. er til xbox syndes jeg.



    Hvilke spil snakker du om? :roller:


  • go blow a goat :roller:


    PS2 er bedst.. måske grafikken er fed, og man kan glo film og høre musik på x-box... men ka du oz på en PS2..


    En anden ting som jeg virkelig HADER ved x-box er deres lorte klamme fucked up gamepads.. de er fandme da ik til at holde om.. lamer pads :lame:


    jeg ka heller ik lide designet på en x-box, også er der oz lige den lille detalje at microsnot har lavet den..


    så konklusion: X-box sutter klunker..


  • Man kan vel ikke argumentere mod at X-Box Grafikken er bedre en PS2


    Resten af det du nævner er jo bare personlige ting..


    X-Box er bedst hardware mæssigt..
    Men om man er ligeglad med det, og bare vil have fortsættelsen af de spil man spillede på PS1, det må man jo selv om :]

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

    Rettet en gang, sidst af SjQLunD ().


  • hmmmm kan da godt være at man kan se DVD på PS2 .. men hvad med de andre formater... kan den klare det .... ejj det tror jeg ikke du skal regne med.
    Kan en PS2 have 120Gb data lokalt på den ? Ejj det tror jeg ikke, men det kan en Xbox....
    Kan man ligge et overfedt linux OS på sin PS2 så du kan bruge den som PC?? Ej det tror jeg ikke .. men det kan Xbox.
    Og det jeg har set til den nye Xbox2 så sparker den mega røv .....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar


    hmmmm kan da godt være at man kan se DVD på PS2 .. men hvad med de andre formater... kan den klare det .... ejj det tror jeg ikke du skal regne med.
    Kan en PS2 have 120Gb data lokalt på den ? Ejj det tror jeg ikke, men det kan en Xbox....
    Kan man ligge et overfedt linux OS på sin PS2 så du kan bruge den som PC?? Ej det tror jeg ikke .. men det kan Xbox.
    Og det jeg har set til den nye Xbox2 så sparker den mega røv .....


    jeg er sådan set pisse lige glad hva den kan :] jeg ka li PS2 og jeg ka ik li X-Box ... Alt det som du har lige har nævnt kan min PC, og alt det bruger jeg anyway ik..


    og bentzin, hvis du har noget imod mit sprog, så lad være med at læs mine posts.. fordi det rager mig en papand hva du synes..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BLiX



    Hvilke spil snakker du om? :roller:


    Snakker om WRC rally og andre bil spil.


    Og kan heller ikke lide formen på xbox's pad. :rolleyes:


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050



  • Kan ikke være mere enig :))


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050