nu har jeg ventet i 27 dage på GFX!!!!

  • JEG ER VED AT BLIVE SINDSYG AF UTÅLMODIGHED!!!! :T


    jeg bestilte for præcis 27(19/4) dage siden et Gexcube 9600 XT fra Itbutikken.
    jeg modtog efter 6 dage en e-mail hvor der stod: "Vores leverandør har oplyst os, at vi kan forvente dette produkt den 15-4-2004"


    fint nok tænkte jeg så. så må jeg jo bare vente. MEN!!! de har stadig ikke fået varen på lager! X(
    jeg ringede derfor idag til butikken og spurgte hvor mit GFX blev af.
    han svarede: "vi har sendt e-mails rundt til alle som har bestilt disse grafikkort. der står at vores leverandør er meget forsinket (pga. et eller andet jeg ikke forstod).
    EDIT: jeg har IKKE modtaget nogen mail!
    damn, hvor jeg bare hader den slags! :mg:
    derfor vile jeg først modtage mit GFX om mindst 2-3 uger! 8o
    gider sq ikke at vente så lang tid, så nu har jeg istedet belstilt et ASUS 9600 XT, som jeg vil modtage på mandag.


    hader bare at vente!

  • Så kan du lære det kan du. ;)


    Næste gang kigger du på lagerstatus, inden du bestiller noget. ;)


    Jeg hopper som regel over en forhandler, som ikke har det på lager jeg vil bestille og finder en der har.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Så kan du lære det kan du. ;)


    Næste gang kigger du på lagerstatus, inden du bestiller noget. ;)


    Jeg hopper som regel over en forhandler, som ikke har det på lager jeg vil bestille og finder en der har.


    Me2.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Tjah det tyder på at de fleste forhandlere bare får en tilfældig container med varer.
    Hvis man så er heldig, er det man skal bruge, i containeren.


    Det var ca. det jeg fik oplyst under mit midt data eventy... øhh... mareridt. :evil:
    Dengang da alt var fryd og gammen og jeg skulle bestille. Der havde de sørme ikke grafikkortet på lager, jeg spurgte så hvornår det kom?


    Der fik jeg så ovenstående oplyst, sådan cirka.
    Hvodan kan man drive en forretning uden at vide hvornår man får varer ?(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Så kan du lære det kan du. ;)


    Næste gang kigger du på lagerstatus, inden du bestiller noget. ;)


    Jeg hopper som regel over en forhandler, som ikke har det på lager jeg vil bestille og finder en der har.


    gør du også det hvis varen koster 300 kr mere andre steder? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mojn
    hvad så med dit 9600xt beholder du det når/hvis det kommer, eller er du intra i at sælge det ?


    øøhh.... hvad tror du selv??


    tror du bare jeg sælger det videre lige så snart jeg har modtaget det? ;)


    NEJ! jeg sælger det ikke .... :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Så kan du lære det kan du. ;)


    Næste gang kigger du på lagerstatus, inden du bestiller noget. ;)


    Jeg hopper som regel over en forhandler, som ikke har det på lager jeg vil bestille og finder en der har.


    Enig! - hvis den ikke er på lager kan det gå LANG tid inden den kommer det igen........... RIGTIG lang tid!


  • Øhhh jeg tænkte bare hvad du skulle med 2....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY


    gør du også det hvis varen koster 300 kr mere andre steder? ;)


    Kommer an på, hvor ekstremt jeg står og mangler det. Sommetider køber jeg et andet mærke i stedet for. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY


    hvor har jeg skrevet at jeg har bestilt to?



    hmm nej jeg læste bare forkert sry... :lame: