Vurdering af HP!!

  • Jeg synes godt om det...
    Det er lyst og samtidigt ikke blændende..
    Og så synes jeg den er dejlig overskuelig..
    Godt og se at du fik dine scroll bars til at virke.. :)


    [EDIT]
    Hehe...
    En mindre fejl...:
    http:\\spil.tv2.dk // ikke \\ :T
    Men ok vi skulle jo ikke kigge på indholdet.. :)
    [/EDIT]

  • Under gæstebog er der nok lidt med størrelse på de forskellige form felter som godt kunne rettes lidt til så de kom til at stå pænt ved kanter af hinanden.


    Desuden vil jeg foreslå at gøre noget ved menuen.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Kan godt være det er mig - men forstår ikke hvorfor at selve indholdet skal ligge ovre til højre, så der er en hel del tom plads til venstre :rolleyes: Synes også den font du bruger er meget gnidret og ikke så læsevenlig. Virker/ser ihf. sådan ud hos mig:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ST:o(L1
    hvis man kikker på siden med mozilla browseren
    så er der en del blåt, ihvertfald på min maskine


    lol nu forstår jeg. Ja det ser jo knap så godt ud, men faktisk så burde Iframene jo være transperant. Ved jeg sgu ik hvordan man fixer :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Kan godt være det er mig - men forstår ikke hvorfor at selve indholdet skal ligge ovre til højre, så der er en hel del tom plads til venstre :rolleyes: Synes også den font du bruger er meget gnidret og ikke så læsevenlig. Virker/ser ihf. sådan ud hos mig:


    hmm forstår ik helt hvorfor det er så gnidret. Kan være jeg skulle prøve at linke det til nogle værdier i stylesheet'et!

  • Synes menupunkterne ude i siden er lidt små, IMO kunne de godt være en lille smule større :)
    ...Det kunne samtidig også være flottere med en menubar, så det stod lidt i felter eller hvad man skal sige...


    Men ellers er det en god og flot side du har fået lavet der :cheers:

  • lækker side :) dejlig simpel, og du har rigtig fået gjort noget ud af grafikken :D der er bare lige en lille stave fejl i banneret :/ .. "v.2 containes ..." ska ændres til "contains" :)


    også måske lige et andet banner, eller en anden font ihvertfald ;)

  • Menuen mener jeg bare kunne laves lidt mere spænende.


    Det med den blå baggrund ved nogen skyldes nok at deres browser ikke er updateret eller netop at det er mozilla og at den ikke understøtter den transpercity kode du benytter.


    Ikke at jeg tror der er en anden mulighed men det er ikke en nem ting at bruge.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jah, sådan overall kan jeg godt lide det ....


    Men den blå farve, huha, dæmp den lidt 8o


    knap så let at læse sort på den farve, dog lettere end hvid, men en mindre uheldig kombination ... eller noget, lysere blå ville være bedre .. der er alt for stor kontrast fra den blå til resten af det ...


    og en lidt større skriftstørrelse ville ikke gøre ondt nogle steder ..


    Men ja, det var alt herfra, alt i alt rigtig godt ;)

  • Ja en mindre uheldig kombination kan vi vidst godt kalde det, men faktisk så er det slet ik meningen som du kan læse lidt længere oppe. Hvis du bruger IE6 skulle den vidst være der! ;)


    retter lige stavebøfferne :O

  • bed ikke om det duer til mozilla. men i IE kan du bruge denne kommando til at lave dine iframes transe med


    style="FILTER: chroma(color=#CC9966)" allowTransparency



    men pas på for den farve kode som du skrive (i dette tilfælde #CC9966) er totalt gældende. hvis du fx har et billede indeholdende den farve vil det også være transperrant på det billede :)