Film & Musik på forsiden?

  • Jeg har nu efterhånden lagt mærke til at det er det mest døde forum her på tweak.


    Jeg tror derimod det ville kunne give et 'boost', hvis det blev lagt på forsiden, lige som alle de andre fora, mange af de nye der kommer, aner nemlig ikke engang at det findes...


    Måske kunne det rykkes til at stå i mellem Off Topic of Seneste Downloads, eller måske mellem Off topic og Software & Programmer ?(


    I første omgang er det ihf. relevant at finde ud af om mit forslag overhovedet er noget de fleste synes om...


    Personligt synes jeg det er besværligt at det ikke står direkte på forsiden som alt muligt andet...


    På forhånd - tak for din stemme :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Synes ikke der er nogen grund til det.
    Hvis man vælger Forums og Oversigt på forsiden, kan man se det hele. ;)


    Lige mine ord - det er da rimelig nemt og overskueligt.

  • Jeg synes nu godt det kunne ligge på forsiden...


    Hvis man fx fjernede den sektion der hedder:
    De seneste downloads....


    For hvor mange er interessetet i at se hvad der lige er blevet downloaded...


    Jeg bruger stort set aldrig den menu oppe i toppen, og derfor kommer jeg næsten aldrig ind i Film & Musik...


    Så ville da ikke gøre mig noget hvis det kom ud på forsiden... Der er jo plads til det... Og det vil da ikke blive mindre overskueligt af den grund...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Undertaker
    Min stemme nope, ligger fint allerede.


    Tjaa.. Det kan da godt være den ligger fint deroppe...
    Men hvis den ligger så fint... Hvorfor er der så ikke så mange der bruger den??
    Og når der så endelig er folk der skriver om film og musik.. Så gør de det i "off topic"...


    Det er nok fordi det er nemmere når det ligger ude på forsiden...


    Men hva'.. Jeg bruger den jo alligevel aldrig... Så det går jo nok.. :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Albino
    Jeg har nu efterhånden lagt mærke til at det er det mest døde forum her på tweak.


    Måske fordi det er det sidstankomne forum.
    Forummet er jo ikke mere end ca et ½ år gammelt :]


    Men det lyder som du gerne vil benytte det mere, så hold dig endelig ikke tilbage ;)


  • Jeg er fuldstændig enig, jeg anede faktisk ikke det eksisterede, før jeg blev gjort opmærksom på det :O
    Hellere Spil og Film end de sidste downloads, som jeg synes er temmelig overflødig IMO.

  • Det emd at det er overskueligt, kan måske nok passe med de fleste, men som i kan se, er det et forum her på tweak som har et meget lavt besøgstal og ikke er særlig aktivt/brugt, På trods af at det har været her siden midten af oktober.


    Vi kan vel blive enige om at forummet bliver tydeliggjort og annonceret på et temmelig lavt niveau, ikke sandt? Og det kan vel ikke direkte skade nogen eller noget som helst, om det kom på forsiden - vel? :)
    Jeg synes i det hele taget at det er underligt at nogen overhovedet stemmer 'nej', men det er naturligvis op til hver enkelt bruger.


    Indtil videre har der da været stemning for det, i forhold til "nej"-sigerne.

  • Jeg vil også foretrække at musik og film kommer på forsiden. Det skyldes, atr alle de andre forums ligger på forsiden, ud over det har jeg IKKE brug for "seneste downloads" på forsiden, musik og film- forumet kunne lige så godt ligge der i stedet for.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Albino
    Det emd at det er overskueligt, kan måske nok passe med de fleste, men som i kan se, er det et forum her på tweak som har et meget lavt besøgstal og ikke er særlig aktivt/brugt, På trods af at det har været her siden midten af oktober.


    Vi kan vel blive enige om at forummet bliver tydeliggjort og annonceret på et temmelig lavt niveau, ikke sandt? Og det kan vel ikke direkte skade nogen eller noget som helst, om det kom på forsiden - vel? :)
    Jeg synes i det hele taget at det er underligt at nogen overhovedet stemmer 'nej' , men det er naturligvis op til hver enkelt bruger.


    Indtil videre har der da været stemning for det, i forhold til "nej"-sigerne.


    Jeg kan ikke se nogen grund til, at det skulle være underligt ?(
    Det ville derimod være underligt, hvis alle her var enige med dig.
    Tweak er jo dybest set et hardware forum. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Jeg kan ikke se nogen grund til, at det skulle være underligt ?(
    Det ville derimod være underligt, hvis alle her var enige med dig.
    Tweak er jo dybest set et hardware forum. ;)


    Hørt - hørt og hørt 8)
    Der ud over - er det vel ikke være så svært, at gå ind på forsiden og så klikke på Forums -> Film & Musik. :rolleyes:
    Er faktisk helt sikker på, at det taget længere tid at scrolle ned til det sted, hvor jeg kunne forestille mig at "Film & musik" ville ligge på forsiden - end at gøre som jeg foreslår. ;)
    Eller lave "tweak - forum - oversigt" som foretruken/Hyperlink - det har jeg. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Jeg ville nu foretrække at film og musik lå på forsiden. Det er lidt lamt, at det er det eneste forum, som ikke er på forsiden


    Lamt ???.... Synes jeg godt nok ikke. ;)


    Jeg kan ikke se, at det skulle kunne blive mere overskueligt end dette er:


    http://www.tweak.dk/forum/index.php?sid="

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Det eneste jeg prøver at sige er, at jeg synes, at det burde være på forsiden ikke andet, for det vilel jeg foretrække.


    Vi har alle vores egen mening, men i sidste ende er
    det Martin, der afgør om det skal på forsiden. ;)
    Om omdiskuterede forum så kommer der eller ej, kan nu ikke bringe mit vand i kog. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Jeg ville nu foretrække at film og musik lå på forsiden. Det er lidt lamt, at det er det eneste forum, som ikke er på forsiden


    Hvis man virkelig vil bruge ordet lame :rolleyes: så kan man da sige at det er lame at: - det tager længere tid at scrolle ned til det sted, hvor jeg kunne forestille mig at "Film & musik" ville ligge på forsiden - end at gøre dette:

  • Altså.. Jeg ved ikke om det er dovenhed, men det er nu noget nemmere.. Og desuden kan man åbne alle dem man vil se, ved blot at klikke på skidtet.. Det kan man ikke inde i den anden menu..
    Desuden er der mange newbies som der ikke aner den tråd findes, og jeg fandt da også først ud af det efter nogen tid.. pga. den ligger hvor den gør..


    Jeg kan ikke se nogle ulemper i at den ligger på forsiden i stedet for nyeste downloads..
    Så egetnlig kan jeg ikke se hvorfor i har noget imod det..
    Også selvom det her er en hardware side.. så ligger der jo også en OffTopic ik'.. ? ;)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb