Ur " from over there"

  • hejsa!!!


    jeg går og tænker på at købe nyt ur.....har så fundet et jeg kan lidt men det koster 3700,-kr i danmark.
    Har så været inde på nette for at se om jeg kunne finde det billigere...og har så fundet frem til følgende...
    http://www.shopping.com/xPC-Seiko_SNA061
    hvor jeg kan få det til 275 euro.
    Syntes jeg jo lyder helt vildt!!! :tongue:
    Har så været inde på den forretning som hedder Princeton watches...hvor jeg syntes det hele ser fornuftigt ud.....vedr. levering....men jeg ved sku ikke om jeg tør opgive mit konto nr...har måske mine bange anelser...at de skulle tage røven på en.....så ville lige høre om der er nogle at jer der har prøver at købe varer fra USA?????..gode eller dårlige erfaringer...

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Opgive dit konto nr. er jo ikke ligefrem det du gør.
    Hvis du vil betale online kan man ofte bruge Visakort, men ikke alle steder.
    Jeg har handlet en hel del hos forskellige butikker til mit bryllup sidste år og bortset fra, at en enkelt af dem, ville have bekræftet fra min bank, at mit visakort var gyldigt, havde jeg kun få problemer med det.
    En af "problemerne", var at de ting jeg havde bestilt leveret via airmail, blev tilbageholdt her i DK og kunne ikke udleveres, før jeg havde betalt told og afgifter.
    Ting jeg havde bestilt via US ground postal, tog lidt længere tid, men ingen af dem blev tilbageholdt... hæ hæ ;)

  • ja tænkte nok jeg skulle betale told og afgifter...så er der jo ikke noget at spare alligevel....... :(
    Skal i hvertfald ikke har det leveret via. airmail....så heller via. us. ground postal mail og slippe for at betale afgifter...

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

    Rettet 2 gange, sidst af Red_ninja ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja
    ja tænkte nok jeg skulle betale told og afgifter...så er der jo ikke noget at spare alligevel....... :(
    Skal i hvertfald ikke har det leveret via. airmail....så heller via. us. ground postal mail og slippe for at betale afgifter...


    Det var netop pointen i min lille historie ;)


    Købte for 850 kr det ene sted og skulle, såvidt jeg husker, betale omkring 450 kr i told og afgifter. 8o


    Min stedsøn havde købt nogle skjorter i Hawai for omkring 1500 kr. Han fik en hilsen fra Told og skat på 750 kr. 8o


  • Yup....Lagde selv hjernen på hylden en dag og bestilte lidt ting og sager fra Amazon.com. Jeg fik lige lidt ass spank fra Told og Skat og en regning på 480 bobs :P


    Red_Ninja jeg synes du ska skrive til firmaet og høre om de er med på lidt fuskeri - der er noget med at man kan sende pakken henover Canada, og så skulle Told og Skat ikke åbne den. Ved ikke om det gamle "gave-trick" virker længere...

  • DarkhorZe


    Hvordan kan det være at de ikke må åbne pakken hvis man sender over Canada???....
    Men er det ikke kun ved airmail at ting bliver cheket når det kommer til danmark ???
    Hvis det er sådan kunne jeg jo få varen leveret via landvejen.... ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja
    DarkhorZe


    Hvordan kan det være at de ikke må åbne pakken hvis man sender over Canada???....
    Men er det ikke kun ved airmail at ting bliver cheket når det kommer til danmark ???
    Hvis det er sådan kunne jeg jo få varen leveret via landvejen.... ;)


    Synes bare du skulle skrive til firmaet og høre om de kender nogen metoder - de er jo nok ret interesseret i at sælge til dig ;)

  • prøver jeg at gøre!!!

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------