TDC.. hurtige?.. nah..

  • Jeg modtog lige et brev fra et advokatfirma om at jeg skylder TDC 2800,-
    Da jeg så ringer til advokaten, så viser det sig at det er for meget udbetalt løn i år 2000.. nemlig.. for 4 år siden.....
    Det ville nu være rart at modtage noget fra TDC enten med det samme.. eller bare fra TDC.. det firma er sgu HELT til rotterne..

  • Der skulle være nogle regler der sagde at hvis de er for længe om at finde ud af den slags, så er det sq for sent.

  • advokaterne havde heller INGEN anelse om hvad det gik ud på.. "Ja den sag har vi ikke nogen papirer på, jeg skal lige ringe til vore klient og høre".. øh.. okay.. men tak for brevet med inkasso så?!..


    Jeg fik ikke opgivet NOGET somhelst med periode.. andet end at det var "engang i 2000".. så har jeg jo slet ikke nogen mulighed for at checke selv..

  • ja det er sku svinsk, vent med at betale noget tilbage indtil de ahr det hele på plads, osm de jo ikke har lige nu, de er jo sop APG de udstiller en check og tror at folk bare betaler den med det samme, ude at finde ud af hvor snøren ikke passer sammen mere ;)

  • Der er sq tale om en regulær svinestreg!! X(


    Synes det er groft den slags, men som Avartar siger, så gemmer de altid sager/regnskaber i op til 5 år...


    Har selv været i praktik hos en advokat i Kbh, hvor de havde en hel afdeling for sig selv oppe på loftet, som kun bestod af glemte gamle sager

  • Tjaa...
    et firma så stort som TDC, de skal have små svipsere.
    Men de burde ikke lave en inkass ud af det, ikke sund reklame. de burde lige ringe til dig, og sige, sådan her ligger landet, hvad gør vi herfra.


    Derefter kan man så tage andre metoder i brug hvis der overhovedet er brug for det.


    Jeg fatter det bare ikke, fordi at 100 mennesker har læst denne tråd nu. Dårlig reklame, det er altså bare ikke sundt, når man presser de små ud af markedet.
    Hvis nogle andre bliver for "store" på markedet, og bliver en rissi for et kæmpe firma, så dumper man bare priserne så det konkurerende firma bliver nød til at sælge deres firma til en af de store.


    Uhyggeligt, men sådan er det sku nu idag.