fed drøm

  • Jeg havde en meget fed drøm i nat!
    Drømte at en bil smadrede ind i en computer butik on natten hvor jeg gik på samme gade, så løb alle bare der ind og tog nogle intel p4 ee cpu'er og graff kort og ram :D men så vågnede jeg.


    Har i os drømt sådan noget? 8o

    P4 3.0 @ 3.3 - Asus P4P800 Delux
    2 x 512mb PC3500 Kingston HyperX
    Asus Geforce FX5900 Ultra 256 mb ram
    2 x Weston 36 GB 10.000 RPM @ Raid 0
    Maxtor 250 GB 7.200 RPM IDE 133

  • næ.. men jeg har tit fuldstændigt fucked up drømme 8o


    Nogen gange hvis jeg er syg og jeg sover, så drømmer jeg der kommer et stort hjul og kører et dukkehus over 8o og det hele snurrer rundt i mens med en masse tåge..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    næ.. men jeg har tit fuldstændigt fucked up drømme 8o


    Nogen gange hvis jeg er syg og jeg sover, så drømmer jeg der kommer et stort hjul og kører et dukkehus over 8o og det hele snurrer rundt i mens med en masse tåge..


    Hold back on the LSD maestro ;) :D

  • hehe det har jeg så ikke prøvet, men når jeg er syg plejer jeg ikke at kunne sove :( så ser jeg bare nogle film på video og DVD,


    Men prøv at tænk, det kunne være lækkert hvis det lige skete irl det med computer butikken *GG*

    P4 3.0 @ 3.3 - Asus P4P800 Delux
    2 x 512mb PC3500 Kingston HyperX
    Asus Geforce FX5900 Ultra 256 mb ram
    2 x Weston 36 GB 10.000 RPM @ Raid 0
    Maxtor 250 GB 7.200 RPM IDE 133

  • du ved godt at drømme bliver betegnet som ens højeste ønsker ;) ved så ikke om mareridt bliver betegnet som ens største frygt..

  • Hehe, ja det med drømme er sq noget underligt... :crazyeyes:


    Drømte engang at jeg sad et sted og pludselig kom der en og sagde at jeg skulle rykke mig, for jeg sad på hans plads... så rejser jeg mig IRL og ligepludselig står jeg vågen midt i mit værelse kl 4 om natten og tænker "wtf?!?!" :)) - Så lagde jeg mig dog til at sove igen ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    du ved godt at drømme bliver betegnet som ens højeste ønsker ;) ved så ikke om mareridt bliver betegnet som ens største frygt..

    okai sådan er jeg KLART ikke *GG* sitat fra rune klan

    P4 3.0 @ 3.3 - Asus P4P800 Delux
    2 x 512mb PC3500 Kingston HyperX
    Asus Geforce FX5900 Ultra 256 mb ram
    2 x Weston 36 GB 10.000 RPM @ Raid 0
    Maxtor 250 GB 7.200 RPM IDE 133

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Claw
    Jeg havde en meget fed drøm i nat!
    Drømte at en bil smadrede ind i en computer butik on natten hvor jeg gik på samme gade, så løb alle bare der ind og tog nogle intel p4 ee cpu'er og graff kort og ram :D men så vågnede jeg.


    Har i os drømt sådan noget? 8o


    Drømte engang at jeg stod på et pissoir og strintede, det var så desværre mit fjernsyn. ;(

  • :O tjaa er sgu ikke meget for at sige det :O
    drømte jeg stod og pissede i tønden,det var bare ikke nogen tønde men min seng. For satan jeg kunne komme ud af sengen i en fart :O

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

    Rettet en gang, sidst af Johnni ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Undertaker


    Drømte engang at jeg stod på et pissoir og strintede, det var så desværre mit fjernsyn. ;(


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnni
    :O tjaa er sgu ikke meget for at sige det :O
    drømte jeg stod og pissede i tønden,det var bare ikke nogen tønde men min seng. For satan jeg kunne komme ud af sengen i en fart :O


    Bedwetters!!! muhahahaha!! :))

  • Quote

    Bedwetters!!! muhahahaha!! :))


    Ey mester, måske griner du bare "for sjov", men comeon.. ;)
    Drak mig sq så stiv for et stykke tid siden, at jeg stod op, drømte hvis at jeg stadig var til bal og skulle ud til pissoiret, og så ja, gik jeg hen til vinduet, og jeg ramte hvertfald ikke ud af vinduet.. :)) Griner sq af det endnu, så'n laver man sq noget pinligt, som man sidder og griner af bagefter :P
    OriGiN - Jeg har også det der når man sover og har feber, eller bare ligger og stener samtidig med man har feber, så får jeg sq også de weirdeste drømme, og snakker i vildelse.. Drømmer hver gang at der er en eller anden "atombombescanner" som skal scanne mig, og så er der også et bestemt mønster i loftet og ... Ja, kan ikke huske det helt, men underligt er det da hvertfald!!
    :crazyeyes: :))

  • mine drømme er sq næsten kun om kæresten :)


    Ellers har jeg en klam ting med at drømme at hvis jeg går på gaden, så drejer jeg ligepludselig bare 360 grader sidelæns! :| og jeg gør det sådan hvert 5. skridt, drejer jeg lige en omgang.. maks weird..


    og så blir det virkelig fucked up hvis jeg har en drøm hvor jg går med kæresten i hånden :|

  • Mine drømme er lidt anderledes. For det første er der hver nat mindst én erotisk seance i mine drømme.


    I forgårs drømte jeg, at jeg kørte en debat med værter fra TV2 Nyhederne omkring nedskæringer på min arbejdsplads, der ville medføre, at vi ikke længere ville have medarbejder fodboldturnering i virksomheden. Hvor jeg så var imod denne neskæring. Det drømte jeg. Om I vælger at tro mig eller ej, er ligeglad :) Det passer faktisk!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Mine drømme er lidt anderledes. For det første er der hver nat mindst én erotisk seance i mine drømme.


    I forgårs drømte jeg, at jeg kørte en debat med værter fra TV2 Nyhederne omkring nedskæringer på min arbejdsplads, der ville medføre, at vi ikke længere ville have medarbejder fodboldturnering i virksomheden. Hvor jeg så var imod denne neskæring. Det drømte jeg. Om I vælger at tro mig eller ej, er ligeglad :) Det passer faktisk!


    bollede du så ham bagefter? 8o

  • Jeg drømte, natten efter den første LOTR film(jeg var inde og se WP), at jeg var med i den. Det er fandme skummelt at vågne op om morgenen og have et tydeligt billede, af 7 orker der har trængt en op i mod en klippe væg, stående klart på nethinden.


    I kender sikkert godt det at man når man en gang i mellem går forbi en mønt telefon og så putter man lige en finger ind for at tjekke om der lige skulle ligge en krone eller to.
    Jeg drømte at jeg gjorde det, og så fandt jeg først en 100 kr seddel, og jeg stak en finger ind igen og fandt flere og flere. Damn det er træls at vågne op om morgenen og være helt vildt glad fordi at man har det klart i hovedet at man har en masse penge, og når man så tjekker ens bukselommer og pung så er der gabene tomt! :/

  • jeg har prøvet at spille cs. næsten hele dagen til sent om natten.... når jeg så prøver at sove så kommer spillet nærmest i hovedet på mig og jeg kan ik falde i søvn, ligger bare hele natten og tror jeg spiller cs. weird 8o :))

    CPU: Phenom 9950 BE
    GFX: Radeon 4850 512mb
    MB: ASUS M3N72-D
    HD:2x Maxtor 500GB SATA
    Srøm: 500W Q-tec
    RAM: 2x Corsair 2048mb 1066

  • Før i tiden når jeg spillede til sent på natten var den altid 100% sikker at jeg ville få en psycko drøm. Sparkede engang min mor i hovedet i søvne, trods mine åbne øjn. Smadrede også engang en træstol og potteplanter så jeg måtte ha min fod i gibs. Det var efter en seriøs omgang Tony hawk 4 til kl. 03...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Før i tiden når jeg spillede til sent på natten var den altid 100% sikker at jeg ville få en psycko drøm. Sparkede engang min mor i hovedet i søvne, trods mine åbne øjn. Smadrede også engang en træstol og potteplanter så jeg måtte ha min fod i gibs. Det var efter en seriøs omgang Tony hawk 4 til kl. 03...


    hehe det spil er sq fed! :P :) ...


    Har os prøvet det der med at spille noget helt vildt meget, som f.eks. d2, og så om natten når man sover så gamer man det stadig! :P helt vildt wierd, bare lidt træls at vågne op og finde ud af at man ikke har fundet 2 perf gf's og 1 perf wf.:)


    d2 snak ownz.:)