Dr. Pepper styrer...

  • Dr. Pepper styrer... Det har måske en anelse af mandelessens, men jeg synes mest det smager af kirsebær! Prøv at tænke på kirsebær når i drikker det! :drink:<------ Dr. Pepper


    PS: Hvad er Mountain Dew? Har hørt om det, men ved ikke helt hvordan det smager...

  • Dr Pepper - Kloak- eller sodavand? -> der er diskutionen igang.... noget nemmere at holde det er sted...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Jeg tror der en en, der er kommet til at "post new thread", i stedet for at poste et svar i omtalte tråd. Det kan jo ske for enhver ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg tror der en en, der er kommet til at "post new thread", i stedet for at poste et svar i omtalte tråd. Det kan jo ske for enhver ;)


    Ja du har ret - faldt også lige mig ind bagefter...han er trods alt oprettet i dag :)

  • Dr. Pepper...AAAAAAAArgh, det er bare lækkert, smagte det første gang i 94, da jeg var i USA...


    Da vi kom hjem var det umuligt at få fat, kun i en special i KBH var det muligt, og det kostede 50 kr for 1.5 L...men vi købte det, min far var også tosset med det :]


    Nu kan det endelig fås herhjemme, og drikker det som en gal :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg tror der en en, der er kommet til at "post new thread", i stedet for at poste et svar i omtalte tråd. Det kan jo ske for enhver ;)


    Plejer aldrig selv at lave topic i en normal Reply :)


    Tror nu det er en tråd for sig selv.


    Dr. P er ok :) Kan godt li' det. Lad nu vær' med at tude med, at det er klamt osv. Det er al den anden sodavand I drikker sgu også.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    [SIZE=4]Nu vi er ved emnet 'Sodavand', har I så smagt den nye Faxe kondi 2 ?(


    - I så fald, hva' synes i om den ?([/SIZE]


    Den kan jeg godt li ... ;)


    Dr.Pepper er SHIT !... AD *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    [quote]Oprindeligt indlæg af Zigiro
    [SIZE=4]Nu vi er ved emnet 'Sodavand', har I så smagt den nye Faxe kondi 2 ?(


    - I så fald, hva' synes i om den ?([/SIZE]


    Den kan jeg godt li ... ;)


    Dr.Pepper er SHIT !... AD *G*[/ quote]


    My words :D!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    [SIZE=4]Nu vi er ved emnet 'Sodavand', har I så smagt den nye Faxe kondi 2 ?(


    - I så fald, hva' synes i om den ?([/SIZE]


    [SIZE=4]JEG SYNES DEN SMAGER HELT FINT. IKKE SÅ SØD SOM DEN GAMLE.[/SIZE]