Podcasts på computer og telefon?

  • Jeg er stadig lidt ny til det med podcasts, men det virker interessant nok, så jeg prøver at komme ind i det.


    Har hentet googles nye app til det. Den virker ret nøgen i funktioner, men i det mindste skal jeg ikke lave en bruger, da den går over google kontoen, den er gratis samt ingen reklamer. Det er ret svært at finde indhold på den, medmindre man ved præcis, hvad man leder efter dog. Lokalt indhold er godt gemt.


    Men tilbage til emnet - Jeg vil gerne kunne høre podcasts på telefonen, komme hjem og så fortsætte på computeren. Google podcasts ser ikke ud til at have en webportal. Er der ingen måde, hvorpå kan jeg synkronisere imellem telefon og PC?
    Har kun set, at det er en mulighed med iTunes, men det er udelukket for mig.
    Jeg køber gerne en app igennem Play store, hvis det er det, for jeg har snart 150 kr tilgode derinde.



    Hvis i kender nogle virkelig gode casts, som man bør tjekke, så er jeg også åben for dem! Bare dansk eller engelsk.

  • Jeg bruger Pocket Casts på min Android telefon. Den samler podcasts fra en masse forskellige steder og jeg har kunnet finde alle dem jeg lytter til igennem deres søge funktion.


    Der er også en web mulighed som jeg personligt ikke har prøvet endnu så den kan jeg ikke udtale mig om :D


    https://play.pocketcasts.com/

    Cyberpunk 2077 Build:


    AMD Ryzen 7 3700X
    MSI MEG X570 Godlike
    Corsair Dominator Platinum RGB 32GB
    ASUS ROG Strix RTX 2080Ti OC
    Corsair MP510 M.2 NVMe (960GB)

    3x 500 GB 2,5" SSD


    Corsair HydroX Custom loop.




  • Det ligner sådan noget, jeg skal bruge!
    Dog kan jeg se, at jeg skal betale for den først. Og derefter eventuelt betale for adgang til webversionen.
    Jeg har intet problem med at betale, fremfor alt det freemium i dag, men ville da gerne teste det inden. Bliver også lidt dyrt med 26 kr for appen og så 9 dollars for hjemmesiden.
    Kan du bekræfte, at jeg ikke kan bruge hjemmesiden, selvom man har betalt for appen?


    Tror også lige, at jeg skal have undersøgt castbox. De virker til at kunne gøre hen af det samme.