Et skridt nærmere afgift på Netflix

  • Det lyder ikke fornuftigt overhovedet. Det kan nok ikke undgås at flow TV bliver mindre og mindre populært. Der er virkelig mange reklamer, og indholdet er mildest talt dårligt.


    På den anden side er jeg også sindssyg træt at de store spillere (sikkert også Netflix) ikke giver noget tilbage. - men løsningen er ikke at give dem en regning, den bliver jo bare sendt videre til forbrugeren.

  • Det er jo komplet tåbeligt og bare prøve på at gennemføre det.


    Streaming tjenester har intet som helst med nationalt tv og gøre, så derfor skal de heller ikke "presses" til noget som helst. Det er en tjeneste, som forbrugeren betaler for ud af egen lomme, så det skal staten bare blande sig totalt udenfor.


    Hvad angår det nationale indhold, så er det da komplet ligegyldigt siden især herhjemme kan vi ikke fremstille bare noget som ligner kvalitet, som hører hjemme på vores skod tv kanaler og lad det blive der.


    Var jeg ceo f.eks netflix, så ville jeg vride mig af grin, og give langemanden, og bare svare: prøv I bare, vi betaler ikke alligevel, fordi vi er nemlig skide ligeglade.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.