bitcoin kommer til falde kraftig

  • bitcoin kommer til falde kraftig ,man kan se tendens ,der var et stort fald.
    banker er ved udelukke ,bitcoin som valuta ,hvis den tendens forsætter, kommer butikker til det også
    så er slut med minning af bitcoin

    mb :gigabyte ga-ex38-dq6
    cpu: conroe e8400
    hd:sata/usb 3.7 terabyte 12 harddiske
    gfx: 4850
    ram: corsair 4gb ddr2 6400
    dvdbrænder pioneer 215bk
    psu:pcpower and cooling 750watts

  • Fedt. Håber mange brænder røven på det crypto coin. Og sælger ud af deres skambrugte grafikkort til billige penge. Har været modstander fra dag 1. Lidt ligesom jeg har det med e-sport. Idag skal vi lærer vores børn at spille computer. I stedet for at komme ud og lege og få brugt noget krudt. :)

  • Quote

    bitcoin kommer til falde kraftig ,man kan se tendens ,der var et stort fald.
    banker er ved udelukke ,bitcoin som valuta ,hvis den tendens forsætter, kommer butikker til det også
    så er slut med minning af bitcoin


    Der er næsten ingen som bruger grafikkort til at mine Bitcoin med. Folk som miner Bitcoin bruger en Asic miner (specielt designet cpu). Ethereum er en af de Crypto coins som stadig er værd at mine med gpu'er og Ethereum ser ud til at stige. Crypto coin går ingen vegne i den nærmeste fremtid.


    Quote

    Fedt. Håber mange brænder røven på det crypto coin. Og sælger ud af deres skambrugte grafikkort til billige penge. Har været modstander fra dag 1. Lidt ligesom jeg har det med e-sport. Idag skal vi lærer vores børn at spille computer. I stedet for at komme ud og lege og få brugt noget krudt.


    Okay gamle mand. Husk at læse din avis og vær gnaven over nutidens trends.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Der er næsten ingen som bruger grafikkort til at mine Bitcoin med. Folk som miner Bitcoin bruger en Asic miner (specielt designet cpu).


    Korrektion. Der er rigtig mange PRIVATE der bruger GPU'er. ASIC er typisk firma størelsen, og det er en kæmpe risiko da disse typisk mister evnen til at indtjene effektivt i løbet af et par måneder. Og de har også det problem at de er bygget til meget specifikke regnestykker, så de kan ikke nemt flyttes til en ny type coin. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Korrektion. Der er rigtig mange PRIVATE der bruger GPU'er. ASIC er typisk firma størelsen, og det er en kæmpe risiko da disse typisk mister evnen til at indtjene effektivt i løbet af et par måneder. Og de har også det problem at de er bygget til meget specifikke regnestykker, så de kan ikke nemt flyttes til en ny type coin. :)


    Som jeg også sagde er der kun tale om Bitcoin. At mine Bitcoin med gpu'er er spild af tid da en Asic miner klarer jobbet langt bedre. Altså hvis dit mål er at få profit ved at mine.


    https://www.thegeekpub.com/11407/mining-bitcoin-gpu-2018/

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Som jeg også sagde er der kun tale om Bitcoin. At mine Bitcoin med gpu'er er spild af tid da en Asic miner klarer jobbet langt bedre. Altså hvis dit mål er at få profit ved at mine.


    https://www.thegeekpub.com/11407/mining-bitcoin-gpu-2018/


    Du har ikke forstået princippet med mining så ;) Fordelen ved GPU er jo netop du kan mine den der giver allermest og konvertere dem til bitcoin. På den måde kan du fint mine bitcoin uden direkte at gøre det. At sige at GPU mining er dumt til bitcoin er overhovedet ikke sandt. Se et program som nicehash. Det miner den mønt der giver mest og spytter dem automatisk ud som bitcoin til dig. Så der er ikke engang en vekslings pris.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb


  • Du har ikke forstået princippet med mining så ;) Fordelen ved GPU er jo netop du kan mine den der giver allermest og konvertere dem til bitcoin. På den måde kan du fint mine bitcoin uden direkte at gøre det. At sige at GPU mining er dumt til bitcoin er overhovedet ikke sandt. Se et program som nicehash. Det miner den mønt der giver mest og spytter dem automatisk ud som bitcoin til dig. Så der er ikke engang en vekslings pris.


    Men som sagt snakker jeg om Bitcoin specifik.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB