Resovair failure :/

  • Jep Jep.
    Er lige blevet færdig med mit resovair, men fook det er utæt.
    plexipladen var for tyk tror jeg..


    jeg har dremlet alle bogstaverne :) hvilket kostede mega lang tid.
    købt en plade, varmet pladen op så den blev forholdsvis rund.. Derefter har jeg limet pladen fast med noget 2-komponent lim jeg har... efter jeg var færdig med at lime tænkte jeg stolt, "Fok jeg er dygtig"


    men efter 2 timer ville limen være mere end fast stod der på pakken, kanont tænkte jeg, ud og se på den, men ak...
    2 steder er plexiglasset revnet pga spændinger. Så jeg ligger lige det projekt lidt til siden og går igang med noget, jeg er mega skuffet atm. Jeg hældte vand ned oven på glasset, og hehe.. det stod lige ned igennem:( ret utæt må man sige, men hvaaa. skal finde mig noget tyndere plexi næste gang. "jeg brugte 3mm.. det er for tykt, brug 1mm istedet.


    Smutter ud til en kammi i eftermiddag og henter et cam, så smider jeg nogle billeder på af den, så kan i lige selv se hvordan den ville/vil komme til at se ud.


    Næste projekt.
    Operation - kæmpe kølerprofil.

  • Det var squ synd :( Medlidenhed herfra... Det er bare ikke noget værre, end når et gør-det-selv projekt man har gjort sig umage med, ender ud på den måde :(.. Hvad kan jeg sige?


    Try Again!

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]