Shit stormen mod Bilka

  • Jeg syntes, at det er helt okay, at de ikke vil sælge den til en forkert pris.
    Det er altid din ret som sælger, om du vil gå med til en handel, eller ikke.


    Kunden har nemlig ikke altid ret, selvom de syntes det, så bare fuck dem.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Altså jeg er lidt splittet, for jeg vil godt give Ebo ret. Det er ikke altid kunden der har ret, og nogle gange må man lære at bide i det sure æble.


    Når det så er sagt, så synes jeg i det her tilfælde at Bilka burde bide i det sure æble. Bilka har jo lavet det lille nummer før, med en eller anden bærbar, der var sat urealistisk langt ned. Dengang var jeg enig med Bilka i, at varen var sat til en urealistisk pris. Med iPhone 8 er jeg dog lidt splittet, vi snakker en besparelse på rundt regnet 1/3 af prisen, hvilket i min optik ikke er urealistisk, heller ikke på en helt ny vare. Det ser vi oftere og oftere f.eks. når Power eller Elgiganten åbner nye varehuse.


    Vi ligger lige i en gråzone her, da man ikke kan kvantificere hvor stort et afslag i prisen der er "urealistisk", fordi butikkerne fra tid til anden selv sætter vilde lokketilbud op.
    Bilka er vel i deres gode ret til at annullere handelen, men jeg synes ikke de bør gøre det.

  • :goodpost:


    kunden har absolut ikke altid ret.
    men som igel siger det er ikke en uhørt billig besparelse og der ud over har sælger ikke altid ret, for har man reklameret eller skiltet med noget så er man så hvidt jeg ved bundet af det.


    /dwmc

  • Kan ikke få adgang til ekstrabladet fordi de kræver penge.. Men synes de bare skulle lukke deres side, for det er fandme ren og skær lort efterhånden...