Når det hele fyrer lidt baglæns

  • Her idag mandag, så var jeg ude for lidt af både ups and downs :9xo .


    Min kære ægtefælle skulle ned og have fornyet sin opholdstilladelse i Holstebro, så vidt så godt.
    Jeg sad hjemme alene, og fik en rigtig god idé syntes jeg Jeg ringede til en ven og spurgte om ikke han ville køre mig til Føtex, da jeg ville se på et nyt tv, og inden jeg fik set mig om var jeg blevet ejer af et Phillips 55" 4K tv.
    Vi kommer hjem igen og begynder og stille det op, så kommer ægtefællen hjem igen og ligner et stort spørgsmålstegn og stiller det intelligente spørgsmål, hvorfor ?, svaret var som enhver hardwareintusiast siger....... fordi jeg ville.
    Reaktionen var ikke lige som jeg havde ventet(stilhed og misfornøjelse), så jeg blev lidt sur og sagde, at nu går jeg sgu hjemme fra, da jeg ikke gider og skændes.
    Jørgen og jeg tog på dramhus og blev lidt fulde, men det farede en fanden i mig, så jeg tænkte hvis hun rigtig ville have noget og skælde ud over, så skulle det bare være sådan. som tænkt så gjort, jeg tog en taxa ud i den lokale XL-byg, købte nye lamper til stuen og en helt ny grill, dobbelt så stor som den vi allerede købte sidste år.
    Jeg kommer hjem og smider den store kasse midt i stuen, og hun ligner igen et spørgsmålstegn og spørger hvad jeg nu har købt ?. Jeg fortæller jeg har købt nye lamper, som hun havde ønsket, og hvis hun endelig skulle være sur, så havde hun lige fået en ny grill ? Hun lignede noget der var løgn i hovedet, og sagde jamen vi har jo en Weber i forvejen, og mit svar var bare jamen den her er dobbelt så stor.


    Hold da kæft hvor vi ikke lige er på bølgelængde lige nu, så jeg håber at tirsdag bliver bedre :9xo .


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Sikke en mandag :D :D Hun bliver nok god igen på et eller andet tidspunkt. Alternativt kan du sige til hende, at du fortsætter med dine indkøb, indtil hun er faldet til ro, da det er godt til at tage afstand fra hendes humørsvingninger :D

  • Hold af mavle :whistling:


    Så har man brugt hele morgnen på og hænge nye lamper op i hele stuen, og lortet virker, dog mangle jeg pærer, så afsted til XL-byg igen :9xo .
    Hun kan dog godt lide det nye tv efter hun brugte hele aftnen på sine yndlingsserier igår :whistling: :9xo .

    Jeg tror egentlig, at jeg har gjort det hele "næsten" rigtigt nu, hun er i hvertfald glad, som det gamle ordsprog siger: Er lillemor glad, så er du glad......er lillemor rigtig glad, så er du rigtig glad.......er lillemor sur, er du på røven ?( .



    Uber
    Hvad angår mine elektroniske dimser, dem skal hun bare holde pøllerne fra :9xo , det er nemlig mine :dance: .


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

    Rettet en gang, sidst af Ebo ().

  • Jeg går ud fra at du allerede er igang med overvejelserne om næste køb? :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Jeg går ud fra at du allerede er igang med overvejelserne om næste køb? :D


    Det er bedre og bede om tilgivelse end det er og spørge om lov.


    Uber har ret, isen er tynd, måske endda rigtig tynd ligenu :$ .


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.