Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

tirsdag, 6. april 2004, 07:03

Geek-Butik

http://geekbutik.dk/

Sad lige og stenede lidt over nogle af de ting som de har der inde ... *G*... :)) ... Faktisk et par nice ting imellem ... og så er par griner. *G*

Det binære ur!

Pin Clock

2

tirsdag, 6. april 2004, 09:20

Hehe... Kender et par fra min gamle HTX klasse der klart skulle sådan noget geek-udstyr.. :T

3

tirsdag, 6. april 2004, 11:30

De der "våben" man kan få er fandme griner :D Især den der airbazooka :)) Den gad jeg seriøst godt have! :P
Har set den der Revolution OS .. Tror ham Richard Stallman (Grundlæggeren for GNU projektet) efterhånden er blevet min definition(hm stavebøf?) på en nørd :)) Især fordi jeg også har set en dokumentar, The Code - Linux, og her danser alle de her langhårede nogen i ring til så noget polka musik .. Tæmmelig scary at se på :))!!

4

tirsdag, 6. april 2004, 12:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1
De der "våben" man kan få er fandme griner :D Især den der airbazooka :)) Den gad jeg seriøst godt have! :P
Har set den der Revolution OS .. Tror ham Richard Stallman (Grundlæggeren for GNU projektet) efterhånden er blevet min definition(hm stavebøf?) på en nørd :)) Især fordi jeg også har set en dokumentar, The Code - Linux, og her danser alle de her langhårede nogen i ring til så noget polka musik .. Tæmmelig scary at se på :))!!

Hvis du gerne vil have våben, så skulle du måske kigge her:

http://www.appelsin-kanon.dk/

De er mega seje at rende rundt og skyde lidt med, og de kan skyde mange hundrede meter!

:D :D :D
embedded systems enthusiast

5

tirsdag, 6. april 2004, 12:41

he he "Shocking Roulette" 8o :))

Du kender Russisk Roulette fra Cowboy filmene, hvor man spinder en pistoltrumle og skyder mod sit hoved indtil legen stopper.

Nu kan du lege Shocking Roulette med op til 3 venner. Vælg hvor mange deltagere der er, sæt fingeren i maskinen og tryk start.

Maskinenen tæller indtil én af jer får STØD!

6

tirsdag, 6. april 2004, 13:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af EdgarBaba

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1

Hvis du gerne vil have våben, så skulle du måske kigge her:

http://www.appelsin-kanon.dk/

De er mega seje at rende rundt og skyde lidt med, og de kan skyde mange hundrede meter!

:D :D :D

Hahah, LOL! :)) Så'n en har min bror faktisk bygget.. Han render rundt og skyder de klamme vildkatte der tåger rundt på hans ejendom :))

7

tirsdag, 6. april 2004, 13:59

RE: Geek-Butik

Sådan et SKAL jeg bare have :T

"Puslespil Vækkeur"
Er for sej! :evil:
Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

9

tirsdag, 6. april 2004, 18:14

Haha ville gerne ha et par af de tshirts derinde :D

:P!
Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement