Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 6. april 2004, 07:03

http://geekbutik.dk/

Sad lige og stenede lidt over nogle af de ting som de har der inde ... *G*... :)) ... Faktisk et par nice ting imellem ... og så er par griner. *G*

Det binære ur!

Pin Clock

2

tirsdag, 6. april 2004, 09:20

Hehe... Kender et par fra min gamle HTX klasse der klart skulle sådan noget geek-udstyr.. :T

3

tirsdag, 6. april 2004, 11:30

De der "våben" man kan få er fandme griner :D Især den der airbazooka :)) Den gad jeg seriøst godt have! :P
Har set den der Revolution OS .. Tror ham Richard Stallman (Grundlæggeren for GNU projektet) efterhånden er blevet min definition(hm stavebøf?) på en nørd :)) Især fordi jeg også har set en dokumentar, The Code - Linux, og her danser alle de her langhårede nogen i ring til så noget polka musik .. Tæmmelig scary at se på :))!!

4

tirsdag, 6. april 2004, 12:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1
De der "våben" man kan få er fandme griner :D Især den der airbazooka :)) Den gad jeg seriøst godt have! :P
Har set den der Revolution OS .. Tror ham Richard Stallman (Grundlæggeren for GNU projektet) efterhånden er blevet min definition(hm stavebøf?) på en nørd :)) Især fordi jeg også har set en dokumentar, The Code - Linux, og her danser alle de her langhårede nogen i ring til så noget polka musik .. Tæmmelig scary at se på :))!!

Hvis du gerne vil have våben, så skulle du måske kigge her:

http://www.appelsin-kanon.dk/

De er mega seje at rende rundt og skyde lidt med, og de kan skyde mange hundrede meter!

:D :D :D

embedded systems enthusiast

5

tirsdag, 6. april 2004, 12:41

he he "Shocking Roulette" 8o :))

Du kender Russisk Roulette fra Cowboy filmene, hvor man spinder en pistoltrumle og skyder mod sit hoved indtil legen stopper.

Nu kan du lege Shocking Roulette med op til 3 venner. Vælg hvor mange deltagere der er, sæt fingeren i maskinen og tryk start.

Maskinenen tæller indtil én af jer får STØD!

6

tirsdag, 6. april 2004, 13:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af EdgarBaba

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1

Hvis du gerne vil have våben, så skulle du måske kigge her:

http://www.appelsin-kanon.dk/

De er mega seje at rende rundt og skyde lidt med, og de kan skyde mange hundrede meter!

:D :D :D

Hahah, LOL! :)) Så'n en har min bror faktisk bygget.. Han render rundt og skyder de klamme vildkatte der tåger rundt på hans ejendom :))

7

tirsdag, 6. april 2004, 13:59

Sådan et SKAL jeg bare have :T

"Puslespil Vækkeur"
Er for sej! :evil:

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

9

tirsdag, 6. april 2004, 18:14

Haha ville gerne ha et par af de tshirts derinde :D

:P!

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Seneste tests og artikler

0

Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4 GB

Vi skal i dag se lidt på et Ra
Læs Mere

0

Corsair Graphite 380T

Vi skal i denne test tage et k
Læs Mere

0

In Win 901 - Mini-ITX tower

In Win kender de fleste nok fr
Læs Mere

0

MSI X99S XPower AC

Tweak.dk har lige gennemført v
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Første trailer til The Hunger Games - Mockingjay Del 1

Første trailer til den tredje
Læs Mere

0

Masser af billeder af NVIDIA GeForce GTX 980

Der er dukket mere end en hånd
Læs Mere

0

NVIDIA kommer med GeForce GTX 960

NVIDIA arbejder på at lancere
Læs Mere

0

Nyt Sigma 150-600 F5-6.3 DG OS HSM S objektiv

Sigma har lanceret et nyt stor
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.