Hundehovede og Hængerøve

  • Jeg ville gerne have starte en afstemning, men jeg er ikke helt skap endnu...


    Jeg er rimlig træt af de PONG-hoveder som gerne vil have at vi stemmer eller giver dem points i de lorte internetspil som (OUT-wars).


    STOP for helvede med pis og skriv noget ordenligt.


    Men det er kun min mening :dots:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    ææh jeg er ikke helt med ;)


    ---du vil lave en afstemning om...hvad? 8o


    om at vi ikke gider at folk vil have at vi stemmer og giver dem points i de der mærkelige spil

  • Vi kunne jo starte med at få lukket den tråd der hedder: "TryK PLz" - som indeholder et el. andet GAIN-crap. Og så en skideballe til Wacked, for henvise til sådan noget sh..
    Bare mit forslag.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Vi kunne jo starte med at få lukket den tråd der hedder: "TryK PLz" - som indeholder et el. andet GAIN-crap. Og så en skideballe til Wacked, for henvise til sådan noget sh..
    Bare mit forslag.


    Lyder temlog godt, måske skulle man os ringe til deres isp og fortælle dem at de generer mange på forskellige forums, så lukker de deres i-net og så kan de ikke lave det lårt merE!: D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    Lyder temlog godt, måske skulle man os ringe til deres isp og fortælle dem at de generer mange på forskellige forums, så lukker de deres i-net og så kan de ikke lave det lårt merE!: D


    kan jo være man er heldige at de er TDC kunder :))

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jamen mit pis kan vel også koge over på et tidspunkt.


    Jeg lukker fremover alle de tråde omkring ovenstående - hvis brugere gentagne gange ikke fatter budskabet, vil jeg rådføre mig med resten af crewet med henblik på banning.


    Selvom dette er offtopic gider jeg simpelthen ikke se sådan noget fremover :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Jamen mit pis kan vel også koge over på et tidspunkt.


    Jeg lukker fremover alle de tråde omkring ovenstående - hvis brugere gentagne gange ikke fatter budskabet, vil jeg rådføre mig med resten af crewet med henblik på banning.


    Selvom dette er offtopic gider jeg simpelthen ikke se sådan noget fremover :evil:


    Sådan skal det sq lyde der aerial...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Jamen mit pis kan vel også koge over på et tidspunkt.


    Jeg lukker fremover alle de tråde omkring ovenstående - hvis brugere gentagne gange ikke fatter budskabet, vil jeg rådføre mig med resten af crewet med henblik på banning.


    Selvom dette er offtopic gider jeg simpelthen ikke se sådan noget fremover :evil:


    det var DEJLIGT at høre

  • Quote

    Lyder temlog godt, måske skulle man os ringe til deres isp og fortælle dem at de generer mange på forskellige forums, så lukker de deres i-net og så kan de ikke lave det lårt merE!: D



    Det der må da være århundredets mest naive udtalelse - Tror næppe nogen ISP vil lukke en brugerkonto fordi brugeren skriver barnlige indlæg på diverse forums...... :]



    Men det var måske en ide at Martin kom på banen og udstak lidt retnings linier for hvad der må diskuteres/skrives - for jeg vil da give folk ret i at der sgu er lidt for mange stupide "se mig" tråde i øjeblikket. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Jamen mit pis kan vel også koge over på et tidspunkt.


    Jeg lukker fremover alle de tråde omkring ovenstående - hvis brugere gentagne gange ikke fatter budskabet, vil jeg rådføre mig med resten af crewet med henblik på banning.


    Selvom dette er offtopic gider jeg simpelthen ikke se sådan noget fremover :evil:


    :) Så du jo også passende lukke den tråd der hedder "Tweak's største quote" - som heller ikke tjener noget som helst formål :dots:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    :) Så du jo også passende lukke den tråd der hedder "Tweak's største quote" - som heller ikke tjener noget som helst formål :dots:


    arrh ikke lukke den, endelig en tråd på mit lave intelligens niveau! !!!
    Og måske er det en naiv udtalelse, men hvis der bare kommer nok klager så skal de sq nok gøre det.!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    arrh ikke lukke den, endelig en tråd på mit lave intelligens niveau! !!!
    Og måske er det en naiv udtalelse, men hvis der bare kommer nok klager så skal de sq nok gøre det.!


    Jeg syns nu også den er helt så fin.