Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 5. april 2004, 11:50

Jeg ville gerne have starte en afstemning, men jeg er ikke helt skap endnu...

Jeg er rimlig træt af de PONG-hoveder som gerne vil have at vi stemmer eller giver dem points i de lorte internetspil som (OUT-wars).

STOP for helvede med pis og skriv noget ordenligt.

Men det er kun min mening :dots:

En kasse med noget i ,mere blev der sq ikke råd til......

3

mandag, 5. april 2004, 12:32

ææh jeg er ikke helt med ;)

---du vil lave en afstemning om...hvad? 8o

4

mandag, 5. april 2004, 12:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro

om at vi ikke gider at folk vil have at vi stemmer og giver dem points i de der mærkelige spil

5

mandag, 5. april 2004, 12:46

Jeg kan ikke rigtig sige andet end enig. :ban:

6

mandag, 5. april 2004, 13:01

hehe...

Vi kunne jo bare skrive deres nicks til admins på de forskellige "spil" sites og få deres acc's banned ;)

så stopper det hurtigt

7

mandag, 5. april 2004, 13:04

der skal bare gøres et eller andet!

8

mandag, 5. april 2004, 13:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af arrowdk

Citeret

om at vi ikke gider at folk vil have at vi stemmer og giver dem points i de der mærkelige spil

Tror sq det er en selvfølge!!! For jeg hadet det da godt nok sindsygt!!!

9

mandag, 5. april 2004, 14:18

Vi kunne jo starte med at få lukket den tråd der hedder: "TryK PLz" - som indeholder et el. andet GAIN-crap. Og så en skideballe til Wacked, for henvise til sådan noget sh..
Bare mit forslag.

10

mandag, 5. april 2004, 15:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Vi kunne jo starte med at få lukket den tråd der hedder: "TryK PLz" - som indeholder et el. andet GAIN-crap. Og så en skideballe til Wacked, for henvise til sådan noget sh..
Bare mit forslag.

Lyder temlog godt, måske skulle man os ringe til deres isp og fortælle dem at de generer mange på forskellige forums, så lukker de deres i-net og så kan de ikke lave det lårt merE!: D

11

mandag, 5. april 2004, 15:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Bare mit forslag.

Lyder temlog godt, måske skulle man os ringe til deres isp og fortælle dem at de generer mange på forskellige forums, så lukker de deres i-net og så kan de ikke lave det lårt merE!: D

kan jo være man er heldige at de er TDC kunder :))

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

12

mandag, 5. april 2004, 15:23

Jamen mit pis kan vel også koge over på et tidspunkt.

Jeg lukker fremover alle de tråde omkring ovenstående - hvis brugere gentagne gange ikke fatter budskabet, vil jeg rådføre mig med resten af crewet med henblik på banning.

Selvom dette er offtopic gider jeg simpelthen ikke se sådan noget fremover :evil:

13

mandag, 5. april 2004, 15:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial

Jeg lukker fremover alle de tråde omkring ovenstående - hvis brugere gentagne gange ikke fatter budskabet, vil jeg rådføre mig med resten af crewet med henblik på banning.

Selvom dette er offtopic gider jeg simpelthen ikke se sådan noget fremover :evil:

Sådan skal det sq lyde der aerial...

14

mandag, 5. april 2004, 16:31

Citeret

det var DEJLIGT at høre

15

mandag, 5. april 2004, 16:52

Citeret

Det der må da være århundredets mest naive udtalelse - Tror næppe nogen ISP vil lukke en brugerkonto fordi brugeren skriver barnlige indlæg på diverse forums...... :]

Men det var måske en ide at Martin kom på banen og udstak lidt retnings linier for hvad der må diskuteres/skrives - for jeg vil da give folk ret i at der sgu er lidt for mange stupide "se mig" tråde i øjeblikket. :boxed:

16

mandag, 5. april 2004, 17:09

Citeret

:) Så du jo også passende lukke den tråd der hedder "Tweak's største quote" - som heller ikke tjener noget som helst formål :dots:

17

mandag, 5. april 2004, 17:19

Citeret

Citeret

:) Så du jo også passende lukke den tråd der hedder "Tweak's største quote" - som heller ikke tjener noget som helst formål :dots:

arrh ikke lukke den, endelig en tråd på mit lave intelligens niveau! !!!
Og måske er det en naiv udtalelse, men hvis der bare kommer nok klager så skal de sq nok gøre det.!

18

mandag, 5. april 2004, 17:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ

Citeret

Citeret

arrh ikke lukke den, endelig en tråd på mit lave intelligens niveau! !!!
Og måske er det en naiv udtalelse, men hvis der bare kommer nok klager så skal de sq nok gøre det.!

Jeg syns nu også den er helt så fin.

19

mandag, 5. april 2004, 18:32

enig det er så :lame:

:rules:

20

mandag, 5. april 2004, 20:25

Jeg syntes det er for hårdt at bande folk første gang
man laver de tråde, hvor man skal trykke på et link for at opnå et eller andet.......... men at BANDE dem
uden først at give en PERSONLIG ADVARSEL!

Er MAGT MISBRUG så det batter..........

Vi kan jo bare lade vær med at trykke på de links.

21

mandag, 5. april 2004, 20:33

Hejsa

De skal da skrive hvad det er der sker og hvad det går ud på når man trykker på det link ok at lukke den tråd er måske i overkanten men ligefrem at bane dem er for meget

og ja det er noget pis det spyware som man får ud af at trykke på det link men man kan jo bare lade være :]

PSU Corsair TX750W & ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 & ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blue-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2

22

mandag, 5. april 2004, 20:39

Selvfølgelig er det noget p.. at få det spyware
men at banne folk første gang man laver noget lort er at dømme for hårdt :dots:

23

mandag, 5. april 2004, 20:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af master

Er det for hårdt at banne folk for at "sørge" for at andre får lort på deres pc - ikke i mine øjne.... :chain:

24

mandag, 5. april 2004, 21:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af master

Ikke i mine øjne - sådan en flok "børnehavebørn" hører ikke til herinde. De kan finde et andet sted at lege deres latterlige lege. Og når de så samtidig lægger link ind til noget, der kan skade andres maskiner. Så er der kun en vej: Ud til - - - - ->>>>>>

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "bentzin" (05.04.2004, 21:04)

Logitech MX Master

Vi skal i denne test tage et kig på Logitechs nye flagskib af en mus ved navn MX Master. Der er tale om en mus
Læs Mere

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

be quiet! Dark Power Pro 1000 W PSU

Så er Tweak.dk tilbage med endnu en anmeldelse. Denne gang skal vi kigge på et kraftværk af en strømforsyning
Læs Mere

NZXT S340 Special Edition

Denne test vil for de fleste trofaste Tweak læsere virke lidt som et deja-vu, da vi skal kigge på et kabinet,
Læs Mere

Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma

Razers Blackwidow tastatur har vi flere gange haft forbi vores testbænk, men det er første gang, vi skal have
Læs Mere

MSI GTX 950 Gaming 2G OC

Tiden er kommet til, at vi skal vende blikket mod et entry level grafikkort i den mere prisvenlige ende af ska
Læs Mere

ASRock Z170 Extreme4

Det er nu blevet tiden til, at vi skal have kigget lillebroderen til det her på Tweak.dk for nyligt testede Z1
Læs Mere

SafeHome alarmsystem

Når man nu har for mange tusinde kroners hardware stående inde på sit værelse, ville det måske være en god ide
Læs Mere

ASUS teaser med nye ROG MATRIX grafikkort

Noget tyder på, at ASUS ikke vil lade MSI være alene om at præsentere nye GTX 980 Ti grafikkort. De har nemlig
Læs Mere

Få overblikket: Fredagen på Team Tweak

Team Tweak fortsætter i ekspresfart, og fredagen var ingen undtagelse. Vi havde gang i stort set alle vores st
Læs Mere

AOC præsenterer verdens vel nok billigste FreeSync-skærm

AOC er en særdeles velkendt producent af bl.a. skærme, og det er netop sådan en, vi i dag kan præsentere jer f
Læs Mere

Ny mod til The Witcher III kan stille din blodtørst

Hvis du er helt vild med CD Projekt Reds spil 'The Witcher III - Wild Hunt', og savner du, at der er tilstrækk
Læs Mere

Microsoft frigiver længe ventet Windows 10-opdatering

Hvis du er hoppet over på Windows 10-vognen, har du sikkert lagt mærke til, at det fra Microsofts side ikke ha
Læs Mere

Her er MSI's nye GTX 980 Ti Lightning

MSI's Lightning-serie af grafikkort er særdeles kendt blandt de, der vil have det bedste af det bedste, og som
Læs Mere

Nyt Z170I Gaming Pro AC mini-ITX bundkort fra MSI

MSI er på banen med et nyt mikrobundkort, der dog på specifikationssiden ikke lyder til på nogen som helst måd
Læs Mere

Hvem vil købe Acer?

Acer har ikke gjort det så godt på det seneste, og det taiwanesiske firma står med åbne arme over for enhver,
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.