Holder i halloween?

  • Jeg er bare lidt nysgerrig: Holder I halloween?. Jeg synes halloween er blevet mega stort i min omgangskreds de senere år, og igen i år er jeg inviteret til halloween fest. Personligt synes jeg det er god griner med al den makabre uhygge, "klam" mad og ulækre drinks - og ikke mindst de fede
    halloween kostumer . Jeg ved også godt, at nogle synes det er for amerikansk. Hvad synes I?


    Edit: Du skal være velkommen til at skrive til sales@tweak.dk hvis det er reklameplads du fisker efter...


    //Redaktionen

  • Aldrig - Den del som er for børn (som det skal være) gøres der intet ud af i kvarteret. Hvis de begyndte at gå rundt og bede om slik, ville de blive slemt skuffede.


    Og hvad angår voksenfesterne... Ej så bliver vi sgu bare hjemme og ser en (u)hyggelig film med lidt popcorn - og måske lidt naturligt spindelsvæv i krogene :D

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • well hvis man skriver noget der ikke har med tech at gøre som en der ikke har mere end et eller to indlæg så kan det meget nemt opfattes som reklame hvis man samtidig linker til en butik der sælger det man snakker om :-)



    og for at svare nej ikke rigtig

  • Ja det er som regel lidt mindre "farligt" hvis du linker til google image search eller noget lign. :D

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Sjovt nok dukkede nøjagtigt samme indlæg op på en anden tech side for ikke længe side og sjovt nok blev også det deaktiveret RET hurtigt. :finger:

    Cyberpunk 2077 Build:


    AMD Ryzen 7 3700X
    MSI MEG X570 Godlike
    Corsair Dominator Platinum RGB 32GB
    ASUS ROG Strix RTX 2080Ti OC
    Corsair MP510 M.2 NVMe (960GB)

    3x 500 GB 2,5" SSD


    Corsair HydroX Custom loop.




  • Jeg ved ikke om man kan kalde det, at holde Halloween, men vi pynter da lidt og den lille skal da skære i lidt græsskar, også sætter vi gamle nok en film på om aftenen :)