Pro Gamer!

  • Jeg er lidt wc3 geek, så jeg fandt lige dette
    http://www.gamer.tv/search?sea…r=1&searchItemsPerPage=10


    4 unge wc3 spillere der er flyttet til sydkorea for at game, de er svenskere ( :] )
    De sover 4 i to senge, og sover kun 3-4 timer i døgnet..
    Giver lige et indblik i, hvordan en Progamer i Korea lever :D


    Synes i skal se videoen.. Den er fed nok..


    Og man kommer til at tænke på om man overhovedet har lyst til at blive Pro-Gamer? (Bare rolig, det gør man jo nok ikk :T )

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Godt jeg er stoppet med at spille CS :T
    Tænk hvad jeg kunne være røget ud i :]


    [SIZE=1]Det er altid godt med noget selv-ironi[/SIZE] :dance:

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Jeg er vokset op med et par venner, som nu har dedikeret deres liv til CS... og det skulle somend ikke undre mig, om de ikke flytter til sverige snart, for at komme til at spille med toppen af toppen.

  • Jeg synes da det er helt fint, og ja selvfølgelig lever de ikke som konger til at starte med da eSport er en ret ny ting. Men jeg er da sikker på der ikke går mange år før der virkelig er penge at hente i sporten som man ser det der er i feks fodbold. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar
    tror sq at de skal i behandling, der er lidt i stil med ludomani.


    Hmmm er pro. fodbold også det så? Hvor er forskellen på normal sport og eSport?

  • Jeg synes også det er lidt sygt..


    Men jeg tror alligevel der venter gaming en KÆMPE fremtid.. Med millioner, Verdensmester skaber, EM, en slags 'championsleage' osv.
    Og ikke mindst mange penge.. :)


    Tror bare jeg holder mig til at game for sjov.. Det er sjovest :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF


    Hmmm er pro. fodbold også det så? Hvor er forskellen på normal sport og eSport?


    Tja .. jeg tror bare at mange har en opfattelse af sport som værende noget hvor man fysisk er aktiv. Noget hvor man ikke bare sidder i en stol og blive usund af cola og pizza. Men okay ... kan man blive rig af at udsætte sig selv for sådan noget så fair nok.... bare husk at sætte E foran.
    Den stor forskel på sport og esport er nok den meget begrænsede fysiske aktivitet, som normalt sport "normalt" er forbundet med (skak er et lorte spil ja ;-) )
    Jeg fandt denne lille beskrivelse af sport:


    Characteristics
    1. At the end of each game they must be a winner and a loser.
    2. There must be practice, which is non-competitive, that teaches the skills of the game.
    3. Throughout the game there must be "official rules and procedures".
    4. Throughout the game "tactics and strategies" should be used.
    5. Muscle and nerve coordination should be taught and learned.
    6. A repeating "movement or form" that includes a "certain degree of risk" or effort.
    7. A teacher or coach whom is not only trained in skills of that particular sport but other
    subjects like nutrition.


    På alle ovenstående kan man reelt opfatte esport som sport........ Men det er vel et personligt spørgsmål om man leve med at en sportsman, kommer til at se lidt anderledes ud end hidtil.



    PS: Curling er noget som mennesker med en alternativ kropslig bygning har fundet på at kalde for sport. ;)

  • Quote

    Curling er noget fede mennesker har fundet på at kalde for sport.


    Nu vil jeg ikke betragte mig selv, som værende overvægtig, men du kunne måske godt omformulere dig, så du ikke støder flere mennesker end allerhøjst nødvendigt. Ikke så meget det med curling, det må de selv om, men det andet, du ved.


    ;)


  • Tag dig sammen og åbn dine øjne, menneske.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af EdgarBaba
    Avartar > Nu vil jeg ikke betragte mig selv, som værende overvægtig, men du kunne måske godt omformulere dig, så du ikke støder flere mennesker end allerhøjst nødvendigt.


    jeg hentyder bare til den løbebane som fremtidens ung kan komme ind i. Man kan ikke se hvordan det ser ud om 15-20 år. og med det som denne video viser, skal man jo kun kaste et hurtigt blik på madpyramiden for at se en potentielt udfordring i disse unges kostvaner.


    (og ja jeg sidder og drikker Cola Classic "original american tast".fra NETTO. og ja jeg har selv været elite sportsmand og jo jeg sidder også og gamer..... og har gjot det i mange år.... men kan bare se et grumt
    "kolestorol-spørgelse" komme ind over vor tids ungdom)

  • Jeg har lavet en edit i min post, da min hentydning ikke kom så klart ud, som jeg gerne ville have det. Det var mere din kommentar om fede mennesker. Jeg kan da godt se, at det er et problem, at der er så mange unge mennesker, som sidder indenfor hele dagen i stedet for at være udenfor. Men det er ikke det, jeg vil diskutere, for det må være folks egen sag.


    Derimod vil jeg gerne diskutere god tone. Der er ikke nogen grund til at komme med kommentarer om fede mennesker på den måde. Tag det ikke som en provokation, men som en pæn hentydning, som måske endda kan sætte en stopper for en større diskution, hvor deltagerne måske ikke lægger fingrene i mellem. Og hvem gider være uvenner med folk herinde?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar
    jamen så har jeg da editeret i min tråd.. så nu håber jeg ikke at jeg har trådt nogle over tærene.


    Tror jeg bestemt ikke du har, men bare lige for at være på den sikre side.


    :cheers: