Hvad laver I når I ikke gamer?

  • Hey alle!


    Hvad bruger I jeres tid på, når I ikke lige gamer? Gør i som de kendte streamere og styrketræner? Arbejder/Studerer I? Eller hvad foretager I jer I jeres fritid?


    Jeg spørger af ren nysgerrighed :9xo


    //

  • Jeg er ansat som webudvikler/social media tovholder i en stor virksomhed, og har min egen freelancevirksomhed ved siden af hvor jeg tilbyder både webudvikling, design og konsulentbistand ifm digital markedsføring. Derudover styrketræner jeg, kører MTB samt et væld af andre ting.


    Så jeg kan i perioder godt tænke mig lidt flere timer i døgnet. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg arbejder som PLC-Programmør ved en virksomhed som laver automations anlæg til slagterier rundt omkring i verdenen. Dette er både at være med ude ved kunden og idriftsætte anlæggene/maskinerne.


    Og derhjemme har jeg min 2 årige datter som også tager min tid.


    Ellers kan jeg godt lide at følge streamere/youtubere af forskellige arvearter, og synes egentligt generelt at det medie er utrolig godt lavet til nørder som ikke kun gider og game, men også lave noget mere "løst" og afslappende :)

  • Jeg er ansat som webudvikler/social media tovholder i en stor virksomhed, og har min egen freelancevirksomhed ved siden af hvor jeg tilbyder både webudvikling, design og konsulentbistand ifm digital markedsføring. Derudover styrketræner jeg, kører MTB samt et væld af andre ting.


    Så jeg kan i perioder godt tænke mig lidt flere timer i døgnet. :)

    puha det lyder vildt! Flere timer i døgnet til mere fritid ville da ikke gøre noget, hva? :thumbup: