Hvad laver I når I ikke gamer?

  • Hey alle!


    Hvad bruger I jeres tid på, når I ikke lige gamer? Gør i som de kendte streamere og styrketræner? Arbejder/Studerer I? Eller hvad foretager I jer I jeres fritid?


    Jeg spørger af ren nysgerrighed :9xo


    //

  • Jeg er ansat som webudvikler/social media tovholder i en stor virksomhed, og har min egen freelancevirksomhed ved siden af hvor jeg tilbyder både webudvikling, design og konsulentbistand ifm digital markedsføring. Derudover styrketræner jeg, kører MTB samt et væld af andre ting.


    Så jeg kan i perioder godt tænke mig lidt flere timer i døgnet. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg arbejder som PLC-Programmør ved en virksomhed som laver automations anlæg til slagterier rundt omkring i verdenen. Dette er både at være med ude ved kunden og idriftsætte anlæggene/maskinerne.


    Og derhjemme har jeg min 2 årige datter som også tager min tid.


    Ellers kan jeg godt lide at følge streamere/youtubere af forskellige arvearter, og synes egentligt generelt at det medie er utrolig godt lavet til nørder som ikke kun gider og game, men også lave noget mere "løst" og afslappende :)

  • Jeg er ansat som webudvikler/social media tovholder i en stor virksomhed, og har min egen freelancevirksomhed ved siden af hvor jeg tilbyder både webudvikling, design og konsulentbistand ifm digital markedsføring. Derudover styrketræner jeg, kører MTB samt et væld af andre ting.


    Så jeg kan i perioder godt tænke mig lidt flere timer i døgnet. :)

    puha det lyder vildt! Flere timer i døgnet til mere fritid ville da ikke gøre noget, hva? :thumbup:

  • Jeg arbejder som PLC-Programmør ved en virksomhed som laver automations anlæg til slagterier rundt omkring i verdenen. Dette er både at være med ude ved kunden og idriftsætte anlæggene/maskinerne.


    Og derhjemme har jeg min 2 årige datter som også tager min tid.


    Ellers kan jeg godt lide at følge streamere/youtubere af forskellige arvearter, og synes egentligt generelt at det medie er utrolig godt lavet til nørder som ikke kun gider og game, men også lave noget mere "løst" og afslappende :)

    Enig i, at både streamere og youtubere gør det lidt sjovere i hverdagen, evt som tidsfordriv! Du har også nok at se til, og spændende med jobbet og dejligt der er lidt adspredelse! :9xo

  • Sidder i en Dansk virksomhed hvor jeg er produktudvikler (IT programmør)


    Hobby: løb og model fotografering.

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Sidder i en Dansk virksomhed hvor jeg er produktudvikler (IT programmør)


    Hobby: løb og model fotografering.

    Spændende som produktudvikler / it programmør!
    Løb, er det seriøst eller blot for at holde kondien? Og tager du selv billederne/redigerer? :thumbsup:

  • mit løb var mere seriøst men blev kørt ned for 2 år siden.


    Så nu er løb blot for formen skyld da kroppen simpelthen ikke kan mere end det...


    Billeder ja:
    https://www.facebook.com/thomasaxelphotography

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • arbejder i den mest sørgelig virksomhed som alle kender og mange hader, hvor ledelsen gang på gang skyder sig selv i foden og vi på gulvet tager skraldet...


    ellers køre jeg på min ælskede :D MC :D , passer huset og driller konen :thumbup: og hunden ;)

  • Programmerer...


    Jeg har indtil for nyligt arbejdet som sysadmin/programmør for Bering (dem med urene), så pt. går resten af tiden med at søge nyt arbejde og nyde den smukke natur der hvor jeg bor nu :)


    Men når jeg ikke lige laver dét, så bliver Visual Studio lige fyret op, og jeg laver et lille program... bare for at lege, eller dyste lidt med noget kodegolf :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Shiiiit nogle ganske skønne fotos du laver Thomas! :9xo

    mit løb var mere seriøst men blev kørt ned for 2 år siden.


    Sår nu er løb blot for formen skyld da kroppen simpelthen ikke kan mere end det...


    Billeder ja:
    https://www.facebook.com/thomasaxelphotography

    Jeg arbejder med noget anderledes "fotografi" er radiograf til daglig, så sort/hvide motiver af det indre er mit speciale :thumbsup: ... ellers er der cykling, datters hest tager også en del af fritiden og så er der et gammelt hus der skal gøres noget ved og fruens kolonihave. Der bliver mindre og mindre tid til gaming :boxed:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • arbejder i den mest sørgelig virksomhed som alle kender og mange hader, hvor ledelsen gang på gang skyder sig selv i foden og vi på gulvet tager skraldet...


    ellers køre jeg på min ælskede :D MC :D , passer huset og driller konen :thumbup: og hunden ;)



    Du bliver nød til at fortælle hvad det er for en virksomhed..


    Jeg gætter på enten DSB, DONG, Mærsk eller SKAT.

    We can get a better world where all is equal and money doesn't exist. What do you want?


  • næ du skam ingen af de firmaer, selvom jeg lige har søgt nyt job i et af dem :razz: ...


    :rules:


    TDC?

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • tja jeg har indtil fornylig været fuldtids far (6/9 år) med en arbejdende hustru. men er så småt kommet igang med at læse igen :)
    Ellers bruger jeg en masse tid på at forfølge biller og andet kryb med et kamera.
    det sidste halve år har vi haft gang i et dagligt vlogging projekt ting bare for at se om man kunne, og for at lære noget om at redigere video :-)