Hvad vil du se på Tweak i fremtiden?

  • Hvad skal vi teste (mere af)? 13

    1. Bundkort (9) 69%
    2. Gadgets (3) 23%
    3. Grafikkort (10) 77%
    4. Lagermedier (6) 46%
    5. Kabinetter (5) 38%
    6. Kameraudstyr (1) 8%
    7. Keyboards (6) 46%
    8. Køling (8) 62%
    9. Laptops (3) 23%
    10. Lyd (5) 38%
    11. Mus (3) 23%
    12. Netværksenheder (4) 31%
    13. Printer/Scanner/Kopi (1) 8%
    14. Processorer (7) 54%
    15. RAM (4) 31%
    16. Skærme (6) 46%
    17. Software (5) 38%
    18. Spil (8) 62%
    19. Strømforsyninger (3) 23%
    20. Tablets (4) 31%
    21. VR (2) 15%

    Turen er igen kommet til at vi smider dialogen ud til dem vi arbejder for, vores brugere.
    Tweak.dk vil gerne have ideer fra Jer til, hvad I vil se på siden fremafrettet, og i hvilket format.


    Der er ingen garantier for vi kan skaffe alt I ønsker, men vi gør ALT vi overhovedet kan for at opfylde Jeres ønsker.
    Ligeledes ser vi gerne input til, hvordan I ønsker "ønske produktet" testet. Savner I fokus på et eller flere områder?


    I skal være velkomne til at uddybe jeres ønsker og feedback, og ellers gøre brug af vores poll til afstemning. :rules:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Allerførst, tag indlægget, som positiv kritik intet andet.


    Som "gammel" medlem her på siden, så har jeg følt længe at Tweak.dk har spredt sig ud over alt for meget. Derved bliver det hele lidt overfladisk og "Bilka-agtigt", altså komplet ligegyldigt.


    Jeg mener man, og dermed ledelsen burde både overveje sit værdisæt, og hvilke kerneområder, som er vigtige og smide alt andet ud, altså vende tilbage til rødderne.


    Jeg har igennem det sidste lange stykke tid fundet, at jeg er begyndt og kigge efter pc nyheder næsten alle andre steder end lige her. Men igen det er bare min opfattelse.


    Nogle gange bliver der smidt rygter op, som ikke engang er bekræftet hvilket jeg mener giver indtryk af Fudzilla.


    IT journalistik skulle/burde være underbygget for at virke troværdigt, og ikke bare smide et rygte op. Så må man holde på det, indtil enten ens kilder eller andre internationale sider begynder og skrive om det med kildeangivelse.


    Som det gamle ordsprog siger: Skomager bliv ved din læst.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Tak for post.


    Med "vende tilbage til rødderne" mener du at teste bundkort, grafikkort, CPU, RAM, og pladediske?


    Det vil virkelig snævrespore indholdet markant, og give meget få reviews, som igen giver meget lidt liv. Tiden, IMO, er løbet fra sites, som "kun" har fokus på få områder, og ikke breder vingerne ud i takt med markedet udvikler sig.


    Mht. indhold og længe af reviews, så er kortere reviews ikke ensbetydende med Bilka?
    Skal man gå i NØRD-MODE på f.eks. grafikkort, vil kræve oceaner af af arbejder og fritid, og Tweak er drevet i fritiden. Ikke dette skal være en sovepude eller søforklaring, men mange stats viser, og dybdegående reviews ikke læses i DK, men i udlandet, hvor mange sites drives som konkrete firmaer med lønnet ansatte.


    Nyheder på rygteplan, er for mig super fristende, da man opbygger en forventning og iver efter at høre mere i nær fremtid.. Men det er nok individuelt.

  • Gjorde jeg gerne. Men de søger nok ikke nogen :) ellers havde jeg sku også gjort det med det samme :)


    Nu er Uber jo en del af Tweak crewet, så måske det var et hint med en vognstang. :D


    Jeg syntes at sitet klarer sig ganske glimrende - Vi har gode tests af produkter som folk tydeligvis har en interesse i. Jeg så gerne at vi fik hevet fat i nogle af de nye trends og måske være lidt proaktive og se om vi kan få flere firmaer som ikke sælger det store i regionen herop. F.eks. Ducky og WASD. Vikingerne fortjener bedre end Corsair og Razer ^^

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().