• Hey alle...


    Jeg går lidt og kikker på om jeg skulle købe mig sådan en... Så ville lige høre om der var nogle af jer der havede den... Jeg vil spørge om hvordan at man ringer med den :)) Jeg kan ikke lige hitte ud af om det er som en normal fon eller om det er headset man skal bruge.



    Hilsen BLiX

  • Jeg syns du skulle finde noget andet!
    du betale alt for meget for at du kan købe spil til den for 400 kr stykker per spil 8o også skal man have batteri ud og ind når man skal skifte spil så det er ikke Nokias super model og mest gennemtænkte ;) jeg ville nok vælge en 3 mobil når der komme nogen modeler på markedet som man også kan se på udet at kaste op så grimme som de er end til vidre ;)

  • køb et gameboy til at spille og en mobiltelefon til at ringe, den der blanding er IMO noget værre crap - ville aldrig i livet spendere penge på sådan en om så jeg fik den til 1/4 af prisen...

  • Hold fingerene langt fra N-Gage, største flop jeg har set længe, medmindre man at 12 år og kører meget i bus eller lign, hvor det ville være cool at kunne spille!!!

  • En af mine venner fra min klasse har den og den er sku fed nok, og det med spillene koster 400 kr det kan jo ordnes på en anden måde ;) :)), så jeg ville anbefale den og så er den heller ikke dyr mere jo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    En af mine venner fra min klasse har den og den er sku fed nok, og det med spillene koster 400 kr det kan jo ordnes på en anden måde ;) :)), så jeg ville anbefale den og så er den heller ikke dyr mere jo


    Det er så vidt jeg har hørt, en af Nokia's største fiaskoer... :rolleyes:

  • Jeg har en Gameboy A. og syns da bestemt ikke den er bedre en N-gage, desuden er der jo MP3 afspiller i og FM radio. Og har lige nu selv en T610.


    Men jeg har stadigvæk ikke fået svar på mit spørgsmål...


    Hvordan rigner man med den :))



    Edit: Jeg har lige set man kan få denne sprøde øse til min mobilos CAR-100


    Hvad syns i om den?


  • bryder mig ikke om al den slags legetøjspjat :rolleyes:


  • Ja, den er fed, men bestemt ikke så meget værd.. Tror den koster 1000kr. ..! Og det er slu meget for at kan se en bil der kører :)).. Men jeg vil heller ikke anbefale den der n-gage.. Den er sku for latterlig.. Grafikken i spillene er elendig, den fylder mindst 3 lommer og så det med mp3 og fm radio.. Du kan da bare få en anden med de funktioner ?


    Du kan ringe som alle andre telefoner.. Den skal lige drejes og så holdes op til øret.. Ingen headset er nødvendig.. Men det skulle ikke være så svært at ringe med den :)) ..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi
    [quote][i]Du kan ringe som alle andre telefoner.. Den skal lige drejes og så holdes op til øret.. Ingen headset er nødvendig.. Men det skulle ikke være så svært at ringe med den :)) ..


    Oki, jeg var bare i tvilv... Det kunne jo godt gå hend og se klodset ud med sådan en bomerang i øret. :D