Hvad forventer du af en opfordret Email fra et HW-site ?

  • Hvad forventer du af en opfordret Email fra et HW-site ?


    .. Ved ikke med jer, men jeg forventer nyheder, tests osv om HW ... Ikke tilbud på BH & G-StrengsTrusser. Hvad sker der for dem ?


    ... Hvis jeg ville læse om tilbud på frikadeller, G-strengsTrusser og BH´er, så ville jeg sgu nok IKKE gå ind på Overclocking.dk eller Hardware-Test.dk :]


    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/Tweak/NyhedsEmail.JPG]


    ... "NyhedsBrevet" er hermed AFMELDT !... :boxing:


    EDIT ... Hvornår er USB 1.0 osv. egentlig blevet en "NY FEATURE" ?... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    måske endnu en dårlig aprilsnar-joke! ;)
    plejer de at reklamere for undertøj?


    Kan ikke se det sjove i det ... Syntes bare det er spild af min tid at de sender sådan en gang DELETE ud ... Humor er godt, men kun når man sørger det ... Ikke når man sørger noget seriøst. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Kan ikke se det sjove i det ... Syntes bare det er spild af min tid at de sender sådan en gang DELETE ud ... Humor er godt, men kun når man sørger det ... Ikke når man sørger noget seriøst. ;)


    du kan ta' det grill!
    :)
    desuden sker det jo også kun en gang om året, så jeg kan ikke se nogen grund til ikke at få tilsendt nyhedsbrevet, hvis du gerne vil have det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Kan ikke se det sjove i det ... Syntes bare det er spild af min tid at de sender sådan en gang DELETE ud ... Humor er godt, men kun når man sørger det ... Ikke når man sørger noget seriøst. ;)


    Hvis jeg skal komme med min mening, så mener jeg at du kommer med mange kloge/seriøse svar og tråde her på tweak, men du er også noget af en brokrøv og der bliver kortere og kortere imellem indlæggene med først nævnte.
    Prøv da at være lidt mere positiv istedet for al den brok som du kommer med IMO..... :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DiRtBaG


    Hvis jeg skal komme med min mening, så mener jeg at du kommer med mange kloge/seriøse svar og tråde her på tweak, men du er også noget af en brokrøv og der bliver kortere og kortere imellem indlæggene med først nævnte.
    Prøv da at være lidt mere positiv istedet for al den brok som du kommer med IMO..... :dance:


    negative holdninger er altså ikke lig med brok :rolleyes: :]