1

fredag, 23. oktober 2015, 11:28

Er der nogen af jer her på siden der har bredbånd fra Telia der på Windows 10 i Google Chrome får følgende besked som er meget random ?

Denne webside er ikke tilgængelig

ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED

Efter beskeden kommer i browseren så kan den godt finde på selv og gå videre til den side jeg prøver komme ind på, og nogen gange skal jeg lige give den engang F5

2

fredag, 23. oktober 2015, 12:11

Hjælper en genstart af PC ikke?

Læs evt her

http://www.overclockers.com/forums/showt…net-please-help

3

fredag, 23. oktober 2015, 14:38

gør det ikke. Har kun testest i chrome ( har virket ved de andre udbydere jeg har haft uden det problem. )

4

fredag, 23. oktober 2015, 16:00

Har haft fat i Telia idag. De ville godt have jeg gik ind på netkortet og ændre speed Speed & Duplex fra auto negotiation til 100 Mbps Full Duplex.

Forstår bare ikke lige helt det skulle have noget med sagen og gøre.

Nogen der kan give en forklaring på det.

Problemet har som sagt ikke været der hos andre udbydere

6

onsdag, 14. september 2016, 14:02

Jeg har ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED problem i min pc ...

7

onsdag, 14. september 2016, 14:27

Nok bedre du opretter en forumstråd på den

8

onsdag, 14. september 2016, 23:21

Hej
Har haft nogle tilsvarende udfordringer, efter at jeg i Vmware installerede win 10 pro 64 bit, af en eller anden grund slog noget af det igennem på mit C-drevs win 7 ult, og det var først da jeg gennem control-panelet tog fat i "internet indstillinger" fanebladet "avanceret" for neden trykkede på (jeg er ikke sikker på hvad der står på dansk, måske) "nulstil (reset)", det går ud på at stille internet explorer tilbage til standart !
Det kan lyde vanvittigt, men de forskellige browsers bruger blandt andet disse proxy indstillinger, og desværre også nogle af de avancerede indstillinger !
Virker denne løsning, kan du nøjes med at trykke F5 i Chrome !
Ellers er der denne række muligheder
https://howtoremove.guide/fix-err_name_r…n_failed-error/

HUSK at højreklikke på CMD/command-prompt og vælg "kør som administrator" !

Good luck !

9

torsdag, 15. september 2016, 11:51

Jeg prøvede dette

http://www.deskdecode.com/err_name_resolution_failed/

og nu er min internet fungerer plejer
hjælp!!!

10

torsdag, 15. september 2016, 19:09

og nu er min internet fungerer plejer
hjælp!!!
Jeg prøver en gang til, har du sikret at "proxy" står til automatisk ?
Tryk på "forstørrelses-glasset/søg/search" i menulinien og skriv INETCPL.CPL, og vælg den hvor der også står "kontrol-panel/control-panel", vælg fane-bladet/fane "forbindelser/connections", og i bunden tryk "Lan settings/Lan indstillinger" check "automatically detect settings/check automatisk indstillinger", under "Proxy server" uncheck, OK !
Fane-bladet "avanceret/advanced" tryk "Reset/(måske)Nulstil", dette har afgørende betydning for om Google-Chrome virker eller ikke !

11

mandag, 19. september 2016, 09:33

afinstaller chrome kan gøres, i kontrolpanel
installere den igen
så instillinger være der ,som standard ,hvis det ikke virker.
scan for virus og adware
ellers må installer windows helt forfra

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "doitttt" (19.09.2016, 09:41)

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.