Så døde vores gamle 50" Samsung :(

  • Så skal ud og have et nyt tv.......krav :
    Smarttv
    Så smal ramme som muligt
    fra 50"


    og det ville være et plus hvis man kunne få det finansieret rentefrit


    Nogen der har nogen gode foreslag ( har måske fået en lille forkærlighed for LG, da jeg har set nogen af deres tv hvor der er meget smal ramme på)


    Håber der er nogen Tv-nørder herinde?

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • alle tv'er er da smarttv efterhånden så det jo nemt nok hehe ;)


    jeg vil med det samme foreslå Panasonic


    jeg har selv lige købt en 40" hos fra Panasonic og den slår efter mine og konens øjne samtlige andre skærme af banen og dette er blot et almindeligt Full HD tv deres 4K er også sindsygt lækre at se på også er deres design også ret lækkert :)


    vi overvejede et 4K men blev faktisk enige om at billede var så godt på det Full HD at til det vi bruger tv'et til ville det være spild af penge :)


    så hvis du har et panasonic center i nærheden så smut der forbi og få dig en kigger, jeg blev overasket og er stadig nogle måneder efter vildt glad for det tv :)


  • Har du undersøgt om Jeres TV er en af de modeller, hvor Samsung bevidst har kommet underdimensionerende kondensatorer i, så de pudsigt nok går i stykker lidt efter rek. retten ophører?


    http://www.dr.dk/nyheder/indla…cerer-tv-til-lossepladsen

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

  • Hey.


    Har LG 65" UF772V, syntes virkelig det er SUPER!


    Betalte 17999 kr,
    Fået: 3840*2160 LED IPS 200Hz Panel + 4 kernet cpu i Tv!
    Tilsluttet: 1 TB USB HDD + hurtig fiber net fra Stofa + Synology214 NAS Server
    Results: Meget hurtigt Tv, der dækker mit behov :thumbup:


    Klar anbefaling herfra :9xo


    Have a Nice Day from Als.....

    ASUS ROG G751JY
    ASUS Zonar Essence One - DAC Converter
    Logitech G19s
    Logitech G27
    Corsair Vengeance Mouse FPS Gaming


    :9xo