Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

49

torsdag, 1. april 2004, 13:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Psykozen
hehe...ok griner tråd denne her er blevet til :D

indtager i underlige ting i hverdagene?

:boxing:

:crazyeyes:

Hvad får dig da til at tro det?

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

50

torsdag, 1. april 2004, 16:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Psykozen
hehe...ok griner tråd denne her er blevet til :D

indtager i underlige ting i hverdagene?

:boxing:

:crazyeyes:

Ved ikke med de andre, men tror alt det friske luft jeg får når jeg er op og klatre gør mig lidt rundtosset nogen gange ... Er jo usædvaneligt at få frisk luft når man bor i en by... :))

51

torsdag, 1. april 2004, 17:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
har også fået min flush time ned på 4 sec.
krævede nogle større pipes og high capassity pakninger.. men det gik. Det løber godt nok lidt..
:T simpelt hen helt ude i hampen, skriger stadig af grin.

52

torsdag, 1. april 2004, 17:27

nånå.. jeg gør ikke grin med dine fritidssysler..

53

torsdag, 1. april 2004, 17:31

Citeret

:T Hvilken knap trykker man på, når der skal uddeles stjerner i bedømmelsen, kan ikke finde den fand... tingest.
Det oprindelige indlæg med efterfølgende kommentarer burde have max. stjerner. 8o ?(

54

torsdag, 1. april 2004, 17:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af cvo2004

Citeret

:T Hvilken knap trykker man på, når der skal uddeles stjerner i bedømmelsen, kan ikke finde den fand... tingest.
Det oprindelige indlæg med efterfølgende kommentarer burde have max. stjerner. 8o ?(

Du kan rate en tråd i bunden at tråden , nederst i venstre hjørne ;)

55

torsdag, 1. april 2004, 17:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial

Citeret

Citeret

Du kan rate en tråd i bunden at tråden , nederst i venstre hjørne ;)
:D Tak for tippet. Det man ikke har i hovedet, må man jo ha et andet sted. 8o

56

torsdag, 1. april 2004, 17:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Mærkelig tråd den her. 8o

På en måde kan jeg godt se pointen i den, men det slår mig lige at...... 8o *G*........ Prøv lige at læse det første af tråden....
I lyder sgu som en flok kvinder hos frisøren.
Sladretasker hele bundtet.... Muahahahaha :))

Hmmmm - og så skal man helt hen på side x før man hørte den sønderjyske japper - hmmmm - sad sønnike ved puteren..... ;)

57

torsdag, 1. april 2004, 18:00

Hvorfor forelsker jeg mig altid i de forkerte personer.. Det er bare råddent.. Denne gang i en af mine gode venners kæreste.. Sidste gang var det hendes veninde.. ARGH! ;(

58

torsdag, 1. april 2004, 18:05

Nu da humoren lige så stille er ved at lægge sig på et borgerligt plan i denne tråd igen, vil jeg da gerne lige tilføje noget.

Jeg har fuldt ud forstået budskabet af tråden. Jeg synes det er den mest geniale måde at komme ud med sit budskab. Falsk, du er for sej til det her!

Det geniale ser jeg i, at der ikke er nogen, som kan blande sig, da denne tråd har lige så stor relevans som den, den i skjulte undertoner refererer til. GrillRottens kommentarer er mindst lige så gode og det er lige før, jeg vil kalde Falsk og GrillRotten, Tweak.dk's ansigt. Ingen poster så meget som dem, og de besidder en utrolig stor viden, og vi kan alle være stolte af, at have sådanne personligheder i dette forum. Jeg er i hvert fald!

At der er nogen, som siger, at denne tråd er urelevant, skal sammenlignes med andre udtalelser fra selvsamme personer. Denne tråd er på ingen måde urelevant uanset emne. Derfor er tråden placeret i off topic.

Jeg er ked af, dette indlæg er så kedeligt, men ville bare gerne benytte lejligheden til at sige, jeg bakker 100% op bag Falsk og GrillRotten.

embedded systems enthusiast

59

torsdag, 1. april 2004, 18:10

og?
Jeg skriver ved Mensa, Nasa, Nesa, Nestle og for Kristelig dagblad, men jeg reklamere sq ikke med det.

:T

60

torsdag, 1. april 2004, 18:17

jeg spiser også røde pølser af og til - det kan jeg godt li

61

torsdag, 1. april 2004, 18:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af EdgarBaba
Jeg har fuldt ud forstået budskabet af tråden. Jeg synes det er den mest geniale måde at komme ud med sit budskab. Falsk, du er for sej til det her!

Det geniale ser jeg i, at der ikke er nogen, som kan blande sig, da denne tråd har lige så stor relevans som den, den i skjulte undertoner refererer til. GrillRottens kommentarer er mindst lige så gode og det er lige før, jeg vil kalde Falsk og GrillRotten, Tweak.dk's ansigt. Ingen poster så meget som dem, og de besidder en utrolig stor viden, og vi kan alle være stolte af, at have sådanne personligheder i dette forum. Jeg er i hvert fald!

HHMMmmmm.... - nogen der sagde r**-slik? :)) :)) :))

:ban:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (01.04.2004, 18:21)

62

torsdag, 1. april 2004, 18:19

han har bare bare haft sin næse begravet i fjolletobakken.. bær over med ham ;)

63

torsdag, 1. april 2004, 18:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro

Citeret

:]

LOL ... :clap: :clap:

64

torsdag, 1. april 2004, 18:26

Citeret

Nu da humoren lige så stille er ved at lægge sig på et borgerligt plan i denne tråd igen, vil jeg da gerne lige tilføje noget.

At der er nogen, som siger, at denne tråd er urelevant, skal sammenlignes med andre udtalelser fra selvsamme personer. Denne tråd er på ingen måde urelevant uanset emne. Derfor er tråden placeret i off topic.

Jeg er ked af, dette indlæg er så kedeligt, men ville bare gerne benytte lejligheden til at sige, jeg bakker 100% op bag Falsk og GrillRotten.
:D Godt indlæg, og jeg giver dig fuldstændigt ret, denne tråd er alt andet end irelevant, for det handler jo om simpel ytringsfrihed.
Jeg skal nok undlade, at forsøge mig med aprilsnar her, det gik jo ikke så godt i den anden "tråd"

Hilsen Claus.

65

torsdag, 1. april 2004, 18:50

Citeret

Citeret

Er du sur, fordi du ikke selv har nogle meninger? Jeg prøver ikke at slikke nogens røv, da jeg ikke ser noget formål i det. I den originale tråd blev Janteloven også nævnt, tror endda indlægget var rettet mod bl.a. dig..

Jeg siger bare, at jeg er med Falsk, DAL og GrillRotten i deres holdning! Er et forum ikke til, så man kan sige sin mening? Det troede jeg da.. Kan godt være jeg tager fejl, men hvis ikke er din IQ da lidt under stuetemperatur!

Er du overhovedet klar over, hvad du laver? I den ene tråd siger du, at du ikke er enig med ham, som har oprettet tråden, og er glad, da det viser sig, at der er nogen, som bakker dig op. I denne retter du kanonerne mod mig, fordi den anden tråd er blevet lukket og du derfor ikke har nogen at rakke ned på. Så dumme folk skal man godt nok lede længe efter! Tror kun det er en vis præsident (!), som når dine højder..

66

torsdag, 1. april 2004, 18:51

Citeret

Citeret

:D Godt indlæg, og jeg giver dig fuldstændigt ret, denne tråd er alt andet end irelevant, for det handler jo om simpel ytringsfrihed.
Jeg skal nok undlade, at forsøge mig med aprilsnar her, det gik jo ikke så godt i den anden "tråd"

Hilsen Claus.

Takker for din forståelse og byder dig velkommen til vores "klub". Vi må stå sammen for at yde modstand mod de ******* kapitalister..

:D :D :D

67

torsdag, 1. april 2004, 18:57

Citeret

Citeret

Citeret

Er du sur, fordi du ikke selv har nogle meninger? Jeg prøver ikke at slikke nogens røv, da jeg ikke ser noget formål i det. I den originale tråd blev Janteloven også nævnt, tror endda indlægget var rettet mod bl.a. dig..

Jeg siger bare, at jeg er med Falsk, DAL og GrillRotten i deres holdning! Er et forum ikke til, så man kan sige sin mening? Det troede jeg da.. Kan godt være jeg tager fejl, men hvis ikke er din IQ da lidt under stuetemperatur!

Er du overhovedet klar over, hvad du laver? I den ene tråd siger du, at du ikke er enig med ham, som har oprettet tråden, og er glad, da det viser sig, at der er nogen, som bakker dig op. I denne retter du kanonerne mod mig, fordi den anden tråd er blevet lukket og du derfor ikke har nogen at rakke ned på. Så dumme folk skal man godt nok lede længe efter! Tror kun det er en vis præsident (!), som når dine højder..

LOL - der var vist lige en der gik i gulvbrædderne hva? :D :))

Pas nu på blodtrykket Mulle - mit indlæg var 100% ment i sjov, jeg var selv imod den jantelov hvis du læser efter, retter skam ikke nogen kanoner mod dig, synes bare det virkede lidt ekstremt så meget du elsker og bakker op om Grillrotten og Falsk, jeg synes skam selv de er nogle helt fine gutter, men direkte at være stolte over dem og at de er tweak.dk's ansigt ved jeg nu ikke :))

Slå du bare koldt blod i årene, jeg mente altså ikke noget angreb med min tidligere post ;) :]

68

torsdag, 1. april 2004, 19:17

Ok. Så kan vi jo let konstatere, at jeg ikke mener, du ejer den samme gode humor, som de føromtalte. Længere er den ikke. Undskylder mit udbrud.

Men jeg synes, det er vigtigt at bakke op om noget, hvis man virkelig mener det. Det er jo det, der er byggepælene i demokrati. Forestil dig en situation, hvor ingen havde nogen meninger om noget som helst..

Jeg har snakket rigtig meget med DanielAndrewLowe og GrillRotten og dog lidt mindre med Falsk gennem tiden, men de har over længere tid lært mig, at det er personer, man kan stole på, og som ved noget om, hvad det er de render rundt og laver. Derfor vil jeg gerne gøre dem opmærksomme på, at jeg kan følge dem og valgte det bevidst at gøre det, efter tråden havde mistet det meste af sin humor. Den ville jeg ikke ødelægge.

At være stolt over en person; Det kan godt være, du ikke kan læse mellem linjerne og se, hvad jeg mener, men jeg vil da prøve at forklare det for dig.

Jeg er stolte over at have folk som dem i et forum som dette. Jeg har selv været her i snart 3 år under diverse nicks, dog med nogle mellemrum en gang i mellem, men jeg ved hvor meget det betyder for Martin og medlemmerne af dette forum, at det bliver ved med at udvikle sig - og kun til det bedre. Det synes jeg bestemt også det har gjort, men der er stadig folk, som ikke forstår, hvad det er de laver. Jeg siger ikke noget om uerfarne folk, men det skader vel ikke at tænke sig om inden man skriver et indlæg eller besvarer et. Et godt velovervejet svar er ofte langt mere informativt end 20 mindre gode.

Jeg ved ikke om din modstand til mine indlæg i denne tråd, er fordi du ikke forstår, hvad der menes, og da bestemt ikke, at det er fordi, du har en anden mening. For det er da at spille personligt fallit.

69

torsdag, 1. april 2004, 20:32

Citeret

Jamen tak da. I lige måde. Er jo altid rart med noget god respons & dårlig kritik hvis det bare er kontruktivt og subjektivt.

:cheers:

71

torsdag, 1. april 2004, 20:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Jeg har en kat :rolleyes:

Cute ... :D ... Rødvin er dog somregl ikke lige mig hvis der er meget garvesyre i, men siger da ikke nej til en god flaske hvidvin... :D

Jeg har en Sprite ... :rolleyes:

72

torsdag, 1. april 2004, 21:32

Citeret

Ok. Så kan vi jo let konstatere, at jeg ikke mener, du ejer den samme gode humor, som de føromtalte. Længere er den ikke. Undskylder mit udbrud.

Men jeg synes, det er vigtigt at bakke op om noget, hvis man virkelig mener det. Det er jo det, der er byggepælene i demokrati. Forestil dig en situation, hvor ingen havde nogen meninger om noget som helst..

Jeg har snakket rigtig meget med DanielAndrewLowe og GrillRotten og dog lidt mindre med Falsk gennem tiden, men de har over længere tid lært mig, at det er personer, man kan stole på, og som ved noget om, hvad det er de render rundt og laver. Derfor vil jeg gerne gøre dem opmærksomme på, at jeg kan følge dem og valgte det bevidst at gøre det, efter tråden havde mistet det meste af sin humor. Den ville jeg ikke ødelægge.

At være stolt over en person; Det kan godt være, du ikke kan læse mellem linjerne og se, hvad jeg mener, men jeg vil da prøve at forklare det for dig.

Jeg er stolte over at have folk som dem i et forum som dette. Jeg har selv været her i snart 3 år under diverse nicks, dog med nogle mellemrum en gang i mellem, men jeg ved hvor meget det betyder for Martin og medlemmerne af dette forum, at det bliver ved med at udvikle sig - og kun til det bedre. Det synes jeg bestemt også det har gjort, men der er stadig folk, som ikke forstår, hvad det er de laver. Jeg siger ikke noget om uerfarne folk, men det skader vel ikke at tænke sig om inden man skriver et indlæg eller besvarer et. Et godt velovervejet svar er ofte langt mere informativt end 20 mindre gode.

Jeg ved ikke om din modstand til mine indlæg i denne tråd, er fordi du ikke forstår, hvad der menes, og da bestemt ikke, at det er fordi, du har en anden mening. For det er da at spille personligt fallit.

Okay - Jeg undskylder ;)

er skam også helt enig i hvad du siger der :cheers:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (01.04.2004, 21:35)

Bowers & Wilkins 683 S2

Vi har igen allieret os med Hifi-Klubben for at kunne bringe jer en test af et sæt spændende højttalere. Nærme
Læs Mere

Raidmax Horus MX Kabinet

Producenten Raidmax har været på banen siden 1988, hvilket giver dem over 25 års erfaring inden for branchen.
Læs Mere

QNAP TS-453mini 8 GB

QNAP er endnu engang vendt tilbage til Tweak.dk redaktionen, og denne gang med en noget kun anderledes 4-bays
Læs Mere

Rocket League PS4

Fodbold med biler i en arena! Holder det? Svaret er et overbevisende JA! Forestil dig at du putter Mario Kart,
Læs Mere

Gigabyte Z97P-D3

Vi skal i dag have kigget på et budgetvenligt Z97 bundkort fra Gigabyte, som byder på nogle fine midrange komp
Læs Mere

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

Opdateret - Final Fantasy XII remake på vej?

Final Fantasy er en af de mest velkendte og mest spillede franchises derude, og for at smide mere benzin på bå
Læs Mere

Få det hele med: Nye billeder af OnePlus 2

For nogle dage siden blev den helt nye OnePlus 2 præsenteret, og vi kan nu præsentere jer for en række nye bil
Læs Mere

Z170 bundkort fra ASUS får flerfarvet belysning

Intels nye Skylake-processorer er lige om hjørnet, og det samme er producenternes bundkort til Z170 chipsettet
Læs Mere

Denne mod omdanner GTA V til et RPG-spil

Til Grand Theft Auto V findes der små mods, mere avancerede mods, og så findes der de mods, der laver om på he
Læs Mere

Nye billeder af Intel Skylake lækket

Intels lancering af de nye LGA1151 'Skylake' CPU'er lader til at være lige om hjørnet, og i dag kan vi præsent
Læs Mere

Her er 4 alternativer til Windows 10's startmenu

Med Windows 10 fik de, der hidtil havde holdt fast i Windows 7, noget af et incitament til at hoppe over på de
Læs Mere

Windows 10 Guide: Slå deling af Windows opdateringer fra

Windows 10 er officielt rullet ud, og mange er stadig i gang med at installere det. Nu er det derimod også kom
Læs Mere

Er dette den nye iPhone 6S?

Så kører rygtemøllen igen, og igen handler det om Apple og deres nye iPhone 6S. Der er nemlig dukket billeder
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.