Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 31. marts 2004, 17:43

weeeeell.. så meget bruger jeg heller ikke de andre fora :) Man skal heller ikke bruge for meget tid på det.. dermed mister man jo værdifuld tid, som man kunne bruge på.. uhm.. erh.. at stirre tomt ind i skærmen?

Tjaeh.. min pointe var at jeg syntes man kan gøre liidt for meget opmærksom på sig selv.. på den ufede måde.
At man så omtaler sig selv i 3. person gør det så ikke meget bedre..
Men det er nok mig og jantelov og jeg skal komme efter dig.. eller?

22

onsdag, 31. marts 2004, 17:44

hmm hvad skal den her tråd gøre godt for? :ban:

må dog også tilstå jeg nogen gange skriver på tweakup og hol.dk ;)

23

onsdag, 31. marts 2004, 17:48

Det er lidt intern jokeri ... Skal tages med et gran salt ...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ulrik" (31.03.2004, 17:51)

24

onsdag, 31. marts 2004, 17:49

Go easy on the Valium :crazyeyes:

25

onsdag, 31. marts 2004, 17:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
LOL det lyder bestemt spændende :D

Nu ikke noget med at misforstå mig ... ;)

Kan nu godt li din og andres signatur, men syntes det er fedt med en side hvor man kan skrive alle info´s ind... Gør det også lettere for folk. Det er så den ENESTE ting jeg kan li ved OC.dk´s forum frem for Tweak.dk så vidt jeg husker. :D

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
weeeeell.. så meget bruger jeg heller ikke de andre fora :) Man skal heller ikke bruge for meget tid på det.. dermed mister man jo værdifuld tid, som man kunne bruge på.. uhm.. erh.. at stirre tomt ind i skærmen?

Tjaeh.. min pointe var at jeg syntes man kan gøre liidt for meget opmærksom på sig selv.. på den ufede måde.
At man så omtaler sig selv i 3. person gør det så ikke meget bedre..
Men det er nok mig og jantelov og jeg skal komme efter dig.. eller?

Bullseye... :))

Så du skal ikke have ATI eller nVidia´s kommende kort?... hvis du nu kun spiller CS som visse andre gør ? :T *G* .... Nogle folk er nu pjattede.

PS. Mit toilet trækker bare hurtigere ud end jeres.... BAH! *G* .... og scorede sidste weekend bare så i ved det... :crazyeyes: ... og nej, ikke ude på toilettet... :crazyeyes: .... Ved jo hvordan nogle af jer tænker. *G*

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (31.03.2004, 17:59)

26

onsdag, 31. marts 2004, 18:06

har også fået min flush time ned på 4 sec.
krævede nogle større pipes og high capassity pakninger.. men det gik. Det løber godt nok lidt..

27

onsdag, 31. marts 2004, 18:12

Citeret

krævede nogle større pipes og high capassity pakninger.. men det gik. Det løber godt nok lidt..

Cool... :))

Har også selv købt nyt grafikkort som kommer en af dagene fordi jeg syntes at minestryger er liidt for langsom og lagger lidt... :crazyeyes:

Har du nogle råd til hvordan man kan gøre stavekontrollen i Word lidt hurtigere ? Har overvejet at købe et Dual Xeon 3 Ghz system fordi jeg hører det er bedre til teksbehandling. :crazyeyes:

PS. Er det her ikke en god pris ? :crazyeyes:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=58043

Måske man skulle købe et par stykker ... :boxed:

28

onsdag, 31. marts 2004, 18:13

Citeret

LOL - så mangler du bare lidt kumme-mod - kunne man måske forestille sig et par neonlys-rør samt bræt-betræk af gnu-læder :)) :crazyeyes:

29

onsdag, 31. marts 2004, 18:22

Yeah.. minestryger.. det er sgu noget der trækker nogle system resourcer.. nu må du ikke glemme at købe drønhurtigt ram og helst 4 GB

30

onsdag, 31. marts 2004, 18:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro
LOL - så mangler du bare lidt kumme-mod - kunne man måske forestille sig et par neonlys-rør samt bræt-betræk af gnu-læder :)) :crazyeyes:

mmm.. gnu.. mmmmm.. læder..
*Back to reality*

Jeg har mudret mit toilet.. er det ikke næsten det samme..

31

onsdag, 31. marts 2004, 18:24

:clap: - Grinern -
FFF = Fejende Flot Falsk ;)

32

onsdag, 31. marts 2004, 18:27

Citeret

Yeah.. minestryger.. det er sgu noget der trækker nogle system resourcer.. nu må du ikke glemme at købe drønhurtigt ram og helst 4 GB

Nå ja for satan... Glemte jeg lige. :O

Hvad med et par Raptor 74GB i RAID-0 ?... Er det hurtigt nok til at trække det eller tror du jeg skal op i et PCI-X-320-SCSI-system der kører RAID-0 ?... :crazyeyes:

33

onsdag, 31. marts 2004, 18:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvad med et par Raptor 74GB i RAID-0 ?... Er det hurtigt nok til at trække det eller tror du jeg skal op i et PCI-X-320-SCSI-system der kører RAID-0 ?... :crazyeyes:

Tror ikke et par er nok.. desuden skal du nok lave en form for clustering med 3-4 af de før omtalte maskiner.

BTW.. husk en god 21" tft eller plasma.. opløsninger ALT i det spil.

34

onsdag, 31. marts 2004, 18:40

Citeret

Tror ikke et par er nok.. desuden skal du nok lave en form for clustering med 3-4 af de før omtalte maskiner.

BTW.. husk en god 21" tft eller plasma.. opløsninger ALT i det spil.

Lyder som en plan... :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (31.03.2004, 18:40)

35

onsdag, 31. marts 2004, 20:33

Mærkelig tråd den her. 8o

På en måde kan jeg godt se pointen i den, men det slår mig lige at...... 8o *G*........ Prøv lige at læse det første af tråden....
I lyder sgu som en flok kvinder hos frisøren.
Sladretasker hele bundtet.... Muahahahaha :))

36

onsdag, 31. marts 2004, 20:38

Skal da love for at der er et par folk der syrer af her i en her tråd!!!

Kan man ik ændre tråden til "Falsk's og Grilles legehjørne"?

BTW... Cool humor!!! :crazyeyes:

(Husk lige at købe 10 af Holcks køler-systemer, så i også kan få en ordentlig røvfuld oc på jeres "minestrygerspand" :crazyeyes: )

37

onsdag, 31. marts 2004, 20:43

Citeret

Ja, jeg vil blot fortælle at jeg skriver indlæg på andre fora end Tweak.dk.
Blandt andet har jeg svaret i dette på dette topic, som jeg også selv har oprettet.
http://www.overclocking.dk/forum.asp?mod…34829&emneID=12

På HOL.dk har jeg ligeledes skrevet flere ting.

Screenshots uddeles gerne.

HE HE jeg takker hermed guderne for folk med kundskab af humor i så høj en klasse som du har kære Falsk, tak du almægtige grinebidder ;)

Intel Haswell 4770
MSI Z87 G45
Kingston 16GB DDR1600
Gigabyte GTX770
OZC 256GB SSD
OZC 850W
Intel Stock køler
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT

38

onsdag, 31. marts 2004, 20:49

Kan godt se der er nogen der får ondt i røven af den tråd han har lavet, men hvorfor ikke sige det istedet for at tage pis på folk på denne måde. Jeg håber Tom har humor. ;) :D

39

onsdag, 31. marts 2004, 21:04

Er der nogen grund til at snakke kode sprog.

Tør i ikke sige mandens navn( Tom Holck ) eller?

Vil da ikke ødelægge denne umådelige sjove tråd... :dots:

MacBook Air - i7 powered ITX build

40

onsdag, 31. marts 2004, 23:07

kan man sige andet en der er da humor :))

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Striker Platinum GTX 760

ASUS har i denne omgang sendt
Læs Mere

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere
Seneste nyheder

2

CableMod firma letter kabelsleeving til PSU

De mange store og tykke kabelb
Læs Mere

0

Samsung Z1 med Tizen OS på vej

Samsung er nu på vej med deres
Læs Mere

0

Artikel: Derfor bør du ikke bruge Popcorn Time

Inden vi overhovedet kommer i
Læs Mere

2

Nvidia GTX 960 er ifølge rygter klar til salg i januar

Det nye GTX 960 kort, som jeg
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.