Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af Falsk
Uhm.. ville bare gøre opmærksom på det. Det kan jeg godt li.
HeHe...
Ja, du elsker jo opmærksomhed... ... Ej driller bare. *G*
... System type: N/A .... ? ... Kan du så komme i gang. Det er jo den store fordel som OC.dk har i forhold til Tweak.dk efter min mening. Syntes det er fedt med en profil-side istedet for kreative signaturer...
Er forresten også selv oprettet på OC.dk, men bruger ikke rigtigt deres forum som det også kan ses.
MIT gæt vil være - at pointen er : Falsk synes det var lettere plat at manden selv poster en tråd om at han er blevet moderator.
Havde Tweak slået det kæmpe stort op på forsiden unden nyheder - ja så havde diverse brugere måske ikke kommenteret det på denne måde... - But again just my guess...
Uhm.. ville bare gøre opmærksom på det. Det kan jeg godt li.
HeHe...
Ja, du elsker jo opmærksomhed... ... Ej driller bare. *G*
... System type: N/A .... ? ... Kan du så komme i gang. Det er jo den store fordel som OC.dk har i forhold til Tweak.dk efter min mening. Syntes det er fedt med en profil-side istedet for kreative signaturer...
Er forresten også selv oprettet på OC.dk, men bruger ikke rigtigt deres forum som det også kan ses.
MIT gæt vil være - at pointen er : Falsk synes det var lettere plat at manden selv poster en tråd om at han er blevet moderator.
Havde Tweak slået det kæmpe stort op på forsiden unden nyheder - ja så havde diverse brugere måske ikke kommenteret det på denne måde... - But again just my guess...
Ja, jeg vil blot fortælle at jeg skriver indlæg på andre fora end Tweak.dk.
Blandt andet har jeg svaret i dette på dette topic, som jeg også selv har oprettet. http://www.overclocking.dk/forum.asp?mod…34829&emneID=12