Brug for hjælp til at fjerne "DNSunlocker"

  • Hej Tweak.


    Har brug for jeres hjælp til at få fjernet et program som er ved at drive mig til vanvid!


    Har prøvet utallige guides på internettet og de fleste siger faktisk bare at du skal downloade et aller andet random virus/spy/malware program og så dine problemer løst.. THEY WRONG! de 5-6 programmer jeg prøvede de har hjulpet en smule til at det nu kun kommer i min H1Z1 launcher (som så gør jeg ikke kan spille spillet da det blocker min play knap) og ikke i crome/alt mere eller mindre.. Men det skal væk væk væææk!


    Håber i kan hjælpe!

  • Prøv med:


    Superantispyware free edition


    Malwarebytes free edition


    download dem og lav full-scan med dem :9xo

    Asus P5K ,Intel P35 Bios v.1201 Intel Core 2 Duo Q9300 @ 3000Mhtz 1,50v Corsair 4x1Gb ddr2@ 801 2,20v Liteon LH-20A1H487C 20X 1x OCZ 120Gb primær disk,1x500Gb dat disk XFX HD Radeon 7770 13.6 64bit ati driver, Creative X-fi Xtreme Music, Avira 2014 antivirus psu: Corsair CMPSU-650TXEU, 650Watt 12v52A Windows 7 Ultimate 64bit Antec Nine Hundred kabinet Zalman 9500 LED cpu-køler

  • En af mine kollegaer på arbejdet har haft det på firma's Lenovo T500 bærbar, han endte ud med efter at ha kørt Malwarebyte og Spyware Search and Destroy at the var væk men Windows 7 Pro blev så langsom at han valgte at formatter og lægge Win7 ind igen.

  • Hvis du ikke har en anti-spyware på din computer, kan du prøve at følge disse trin: http://udenvirus.dk/dns-unlocker-adware/