Vedr. email

  • Hej alle


    Håber jeg kan få et svar på følgende: Sidder i en bestyrelsen i en boligforening, hvor det kun er formanden der får mails fra beboerne (har ikke tillid til at formanden sender dem videre). Mit spørgsmål lyder.
    1. Kan man sætte en mail op feks gmail hvor beboerne sender til og den så bliver videre sendt til alle fra bestyrelsen?
    2. Hvis ja, kan det så lade sig gøre at man ikke bare kan slette mails fra den, så man er sikker på at intet går tabt?


    Håber i kan hjælpe. :9xo


    Farmand2

  • Hej


    Gmail har en funktion som vidersender alle mails du modtager.


    Når du sætter en mail på, skal modtager bekræfte at de ønsker at modtage mails.


    og du kan sætte den til at ingen mails slettes fra denne mail :)


    Gmail -> indstillinger -> Vidersendelse og POP/IMAP -> indsæt mail -> de modtager en forespørgselsmail -> aktiver -> så kører det sku!

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

    Mobo: ASrock Z77 Pro3

    CPU: Intel I7-3770k

    CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

    Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

    PSU: Corsair HX 850

    GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

  • Jeg bruger det faktisk også i samme anledning, og har købt et webhotel hos proudwing. De bruger DirectAdmin kontrolpanel, som kan viderestille til flere konti på samme tid. Så alle får en kopi. Man kan det sikkert også med andre kontrolpaneler. Vi valgte at bruge eget domæne og ikke en gmail konto, eftersom vi alligevel skulle hoste foreningens hjemmeside.