Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 18. august 2015, 19:46


Hej ...

Vil gerne gøre opmærksom på problemet omkring tordenfluer i skærme og hvad man må forvente af forhandler og producent.

Link til tråden: http://forum.recordere.dk/forum_posts.as…er-den-gal-igen

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JLPFLD" (19.08.2015, 18:06)


2

tirsdag, 18. august 2015, 22:20


Var slet ikke klar over at tordenfluer kunne (skulle) dækkes - Har altid troet at det bare er en risiko man må leve med, og at man ikke kan flue-proofe ens paneler.

God tråd, håber du får hevet dem i nakken endeligt. :goodpost:


3

tirsdag, 18. august 2015, 22:53


http://politiken.dk/forbrugogliv/digital…ng-fladskaerme/


<33 Det er guld!

Forbruger rådet til producenter -> LAV NOGET ORDENLIGT HVIS EN FLUE KAN KOMME IND! :D

Kabinet: NanoXia Deep Silence 1
Mobo: ASrock Z77 Pro3
CPU: Intel I7-3770k
CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120
Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz
PSU: Corsair HX 850
GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

4

onsdag, 19. august 2015, 14:32


Den er da lidt forvirrende den artikel - På den ene side bryster de sig af en principiel afgørelse, men så nævner de bagefter at de tidligere har "tabt" en sag fordi at en skærm ikke var designet til at være tæt.

Så... Man skal altså begynde at spørge i butikken om ens skærme er tordenflue-proof for at få medhold i fremtiden? 8|


5

onsdag, 19. august 2015, 18:09


Sagen er overgivet til Forbrugerklagenævnet d.d.

Virkelig trist at en så stor kæde har så ringe en moral. Følg gerne med i tråden og del, del. Vær med til at sprede budskabet, vi skal som forbruger ikke finde os i forhandlere tolker en dom som kun de kan tolke den.


6

onsdag, 19. august 2015, 18:30


Det er jo ikke kæden.

Det er formentlig infocare eller ligne som håndtere deres reklamationer - og de får stukket et regelsæt i hånden af producenten.
De fleste af disse regelsæt er jo lavet ud fra amerikansk lovgivning eller ligne og derfor ikke overens med EU standard og dansk standard.

Men det er for ringe at der efter den sidste sag de tabte ikke er udskrevet nye regler. :)

Kabinet: NanoXia Deep Silence 1
Mobo: ASrock Z77 Pro3
CPU: Intel I7-3770k
CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120
Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz
PSU: Corsair HX 850
GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

7

onsdag, 19. august 2015, 18:33


Det er jo ikke kæden.

Det er formentlig infocare eller ligne som håndtere deres reklamationer - og de får stukket et regelsæt i hånden af producenten.
De fleste af disse regelsæt er jo lavet ud fra amerikansk lovgivning eller ligne og derfor ikke overens med EU standard og dansk standard.

Men det er for ringe at der efter den sidste sag de tabte ikke er udskrevet nye regler. :)

Det er jo ikke kæden.

Det er formentlig infocare eller ligne som håndtere deres reklamationer - og de får stukket et regelsæt i hånden af producenten.
De fleste af disse regelsæt er jo lavet ud fra amerikansk lovgivning eller ligne og derfor ikke overens med EU standard og dansk standard.

Men det er for ringe at der efter den sidste sag de tabte ikke er udskrevet nye regler. :)


Det er kæden der er banditten i dette tilfælde. At Samsung så tager røven på kæden, er en helt anden sag.


Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.