iOS er jailbreak det værd?

  • Har haft min iphone 6 plus 64gb i lidt over en uge, og tænker lidt på om jeg skulle jailbreak den, der er nogle ting som irriterer mig, så som jeg kan ikke placer apps på skærmen som jeg vil, ændring af ur og dato på lockscreen og mangler doubletap2wake.


    Da jeg godt kan li og customize min homescreen, men tænker lidt om det er det værd at jailbreak min iphone blot for disse 2 ting nærmest.


    Ved der findes apps fra Cydia til flytte rundt på apps på min homescreen, som Iconoclasm, GridLock.


    Lockscreen ved jeg kan ændres med SubtleLock og selvfølge doubletap2wake findes os.




    Men tænker lidt er det værd at miste garanti over for dette?

  • Miste garanti... hvilken Garanti? Du kan ikke miste din reklamationsret, og Apple's egen "garanti" brydes bare ved at du stirrer lidt på den. 8o

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Du kan godt li' at customize dine ting, men har alligevel købt et Apple produkt, som sjovt nok er mere lukket end Auswitch var for en del år siden.


    Kan da sige så meget at med de samme ting kørende har jeg stadig bedre batteri tid end nogen Android jeg har haft eller folk jeg kender med Android :P

  • Nu handler denne tråd om hvorvidt det kan svare sig at jailbrake hans iPhone, og ikke om hvorvidt han har valgt rigtigt ved købet af en iPhone. Det svarer jo til at nogen spørger om de æbler nogen har købt smager godt i en æblekage, og du spørger hvorfor han ikke har købt en melon i stedet. Så jeg synes din kommentar Scruffeh, er fuldstændig overflødig og direkte dum.

  • Nu handler denne tråd om hvorvidt det kan svare sig at jailbrake hans iPhone, og ikke om hvorvidt han har valgt rigtigt ved købet af en iPhone. Det svarer jo til at nogen spørger om de æbler nogen har købt smager godt i en æblekage, og du spørger hvorfor han ikke har købt en melon i stedet. Så jeg synes din kommentar Scruffeh, er fuldstændig overflødig og direkte dum.


    :9xo en med godt OT lige her :goodpost:

  • Men for at komme tilbage til emnet, hvor vigtigt er det for dig at kunne foretage alle de ændringer?
    Jeg aner personligt intet om iPhone eller iOS, men kunne da forestille mig at det vil blive sindsygt svært at få fremtidige OS opdateringer hvis du jailbraker din telefon.


    Jeg ville personligt vælge at lade smartphonen være som den er og bare leve med de små fejl og mangler. Med mindre det virkelig går dig på selvfølgelig :)

  • Men for at komme tilbage til emnet, hvor vigtigt er det for dig at kunne foretage alle de ændringer?
    Jeg aner personligt intet om iPhone eller iOS, men kunne da forestille mig at det vil blive sindsygt svært at få fremtidige OS opdateringer hvis du jailbraker din telefon.


    Jeg ville personligt vælge at lade smartphonen være som den er og bare leve med de små fejl og mangler. Med mindre det virkelig går dig på selvfølgelig :)


    efter jailbreak virker OTA ikke, men du kan fint gøre det via itunes, så ikke det jeg er bange for ;)