Køb af ordenlig kontor/gaming stol.

  • Hej Tweak.dk.


    Jeg står nu igen med en Jysk stol som er ved at lade livet, jeg er træt af at hele rammen er blevet skæv, og at stolen efter 2-3 timer føles som at sidde på træ. (Det er modellen Magnus som jeg har købt for 1200kr i sin tid, nedsat med 800kr. så altså 2000kr i total pris - og har haft stolen i godt 2 år nu, desværre er kvittering væk, ellers havde jysk fået den smidt i nakken.).


    Så mit mål er finde en stol som er behagelig og sidde i, også efter nogle timer, og vigtigst af alt den skal ikke bryde sammen og begynde at have skavanker efter 2-3 måneder, som kun bliver værre.


    Jeg har set meget på DXRacer Maximum, og er blevet rimelig enig med mig selv om at denne stol kunne godt blive den næste kontor stol, da den alligevel er bygget til mere end min kropsvægt (50% mere end hvad jeg vejer) også kan jeg godt lidt at DXRacer stoler så meget på deres produkt tillid at de giver livsgaranti på metalrammen, hvilket er et godt tegn synes jeg.


    Dog har jeg kun formået at finde unpacking/reviews af produktet når det er helt nyt, og ikke efter noget tid for at se om kvaliteten er den samme.


    Det eneste store minus folk giver stolen er prisen, men ærligt talt så vil jeg gerne betale for kvaliteten - hvis den da er kvalitet :)



    Ser frem til jeres inputs :)


    På forhånd mange tak


    :rules:

  • Selv er jeg en stor fan af AKRacing. Ders stole er af rigtig god kvalitet og så har de en fantasktisk support.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • DXRacer bliver du glad for. Jeg har haft min i over et år nu, og efter ekstremt meget brug kan det stadig ikke ses på den. Mht. AKRacing, så er deres stole også fine, dog synes jeg de er ret spinkle i ryglænet i forhold til DXRacer. Men i bund og grund er der ikke den vilde forskel.


    Vi har haft en del tråde om emnet her på tweak.dk:

    Så har vi også links til de tråde her :)

  • Selv er jeg en stor fan af AKRacing. Ders stole er af rigtig god kvalitet og så har de en fantasktisk support.


    Yeah, jeg har en stol fra AKRacing, og det spiller bare :)


    Jeg var godt nok selv lidt i tvivl, efter at have læst flere sige at deres stol gik i stykker efter ½ års tid, ellers havde jeg også bare smuttet ud i Elgiganten og hentet en :)


    ellers så er en brugt kinnarps stol også virkelig lækker :-)


    Synes nu lige at det dobbelte pris end DXRacer Maximum er lige i overkanten af hvad jeg vil give for en kontorstol :D.


    DXRacer bliver du glad for. Jeg har haft min i over et år nu, og efter ekstremt meget brug kan det stadig ikke ses på den. Mht. AKRacing, så er deres stole også fine, dog synes jeg de er ret spinkle i ryglænet i forhold til DXRacer. Men i bund og grund er der ikke den vilde forskel.


    Vi har haft en del tråde om emnet her på tweak.dk:

    Så har vi også links til de tråde her :)


    Jeg takker for linksne :)


    Min umiddelbare konklusion af stol blev fastlagt, efter at have set denne video https://www.youtube.com/watch?v=Z8BZIVRt1Qs - Min tanke var hvis gutten er noget større end mig, og den hverken larmer eller andet og ser ud til at holde til det, så måtte den også være noget for mig :)


    Stolen skulle gerne komme imorgen med GLS så håber spændt :)

  • Jeg har haft min DXRacer King i en måned nu, og jeg er ovenud tilfreds!


    Har en gammel kontorstol hvor ryggen er knækket af, den fungerer perfekt som skammel. Jeg kan nemt snuppe en lur i mit nye setup :D