cyberbox.dk

  • Jeg har lige casemoddet mit kabbi.. :D og jeg står og mangler lidt grej.. 3*3mm grønne dioder.. en blæser 80mm med indbyggede grønne dioder... men de ting jeg leder efter kan jeg kun finde på cyberbox.dk og de har ikke e-mærket... men hvad er jeres synspunkter på det pågældende firma?? er det troværdigt?? for principielt handler jeg kun hos firmaer med e-mærket...


    kan jeg godt handle hos cyberbox.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Cyberbox.dk er lukket for salg.


    Der er ikke længere muligt at bestille hos Cyberbox.dk
    Cyberbox.dk takker alle for et godt sammenarbejde.


    Lukket på ubestemt tid.


    Desværre ja....


    Når det så kommer til E-mærket, så er idéen jo god, men trist den så ikke virker optimalt for jeg kender masser af forretninger der ikke har det mærke som burde have det ... og der er sikkert også nogle der har det som ikke burde have det. Det er jo nok ikke alle forhandlere der syntes det er fedt at man skal betale for sådan noget som jo burde være gratis...


    E-Mærket kan rettere sagt kysse mig hvor jeg er højest når jeg plukker jordbær.


    Når det kommer til CyberBox, så syntes jeg det er trist de er lukket for jeg har ikke haft andet end en MASSE gode oplevelser med dem og en service som har overstiget alle andre steder jeg har handlet HW i den periode jeg har gjordt det...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    så er den eneste cosemod shop på nettet jo faktisk chippen.dk... sagt på en anden måde.. der er ikke flere egentlige casemod shops tilbage... :tongue:


    Tja... Der er jo altid StudieData.dk og G-Shop.dk tilbage .... og et par stykker flere sikkert ... ( af de gode altså ) .... Men skal på arbejde om 20 min så jeg gider ikke lige glo mine links igennem...

  • gir grill ret.. cyberbox er nok det bedste firma jeg nogensinde har handlet ved... det er bare trist de er lukket ;( .. angående dioder, ville jeg nok tjekke en elektronik biks.. kan desværre ikke nogen links, men det er der nogen herinde fra tweak der kan *host* hans*host*


    angående den blæser med grønne leds, så har studiedata ihvertfald nogen, som der er en der linker til, de er bare rimlig dyre.. men hvis man vil ha noget, må man hoste op med pengene..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    så er den eneste cosemod shop på nettet jo faktisk chippen.dk... sagt på en anden måde.. der er ikke flere egentlige casemod shops tilbage... :tongue:


    Nah... Har du ikke helt ret i og hvis der kun var chippen tilbage, ville jeg simpelthen undlade at casemodde så. ;)


    Edit: BTW så har SHG måske noget du kan bruge.
    Prøv at kigge på http://www.shg.dk under hardware/casemodding


    Grønne lysdioder, modstande osv, kan fås hos Vejle RC elektronik.
    http://www.vejle-rc.dk/


  • Bare lige en oplysning og ikke for at starte noget gylle. Men "han" (I ved godt hvem) har igen glimret med underlige bortforklaringer på tweakup.dk ;) i en rimelig lang tråd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Bare lige en oplysning og ikke for at starte noget gylle. Men "han" (I ved godt hvem) har igen glimret med underlige bortforklaringer på tweakup.dk ;) i en rimelig lang tråd.


    Hehe, ja han er rigtig fremme med undskyldningerne - ja, jeg ved sq ikke hvad jeg skal tro på, har aldrig selv handlet hos chippen.dk :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Hehe, ja han er rigtig fremme med undskyldningerne - ja, jeg ved sq ikke hvad jeg skal tro på, har aldrig selv handlet hos chippen.dk :)


    Jeg har handlet der een gang for længe siden uden problemer. Men undgår at handle der nu efter der er så mange med problemer.