Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 14. maj 2015, 09:41


hejsa, jeg sendte nogle hovedtelefoner til reparation for nogle måneder siden, og webbutiken har stadigvæk ikke fået løst problemet, hvor lang tid har de i følge loven til at reparere dem?


2

torsdag, 14. maj 2015, 10:28


hejsa, jeg sendte nogle hovedtelefoner til reparation for nogle måneder siden, og webbutiken har stadigvæk ikke fået løst problemet, hvor lang tid har de i følge loven til at reparere dem?


Det er der egent ikke rigtig nogen faste regler for, da loven siger indenfor rimelig tid.
Tager det over 1 måned, så ville jeg tage en snak med forhandleren, ellers må han jo komme frem med dokumentation for hvorfor det tager så lang tid.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

3

fredag, 15. maj 2015, 02:32


Jeg tager fat i dem og så må jeg høre dem engang.


Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.