Problemer med Tweak forum og Avant Browser!?

  • Hey...


    Jeg ved, at manger herinde efterhånden kører med Avant Browser, men er jeg den eneste, som oplever problemer med, at den browser fryser under posting på dette forum? Eftersom jeg er rimelig aktiv herinde, er det ved at gå mig temmelig meget på.


    Det sker når man skal til at poste herinde. Så går processlinjen i AB totalt i f*ck, og man bliver nød til at lukke programmet i joblisten, for derefter at kunne åbne browseren igen, dog uden at den tilbyder at åbne de tidligere åbne sider.


    Problemet er forholdsvis nyt.. nogen uger ca... jeg skal ikke kunne sige, om det er AB's skyld, eller forummets kode, som ikke er optimal, men ville i hvert fald lige gøre jer opmærksom på problemet. Har også tænkt mig at gøre Anderson Che opmærksom på problemet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af K32A
    Jeg har det samme problem, dog gør den det uanset hvilken side jeg er på... Det er også et forholdsvist nyt problem


    HeHe... Jeg troede bare det var Windows... Er jo det åbenlyse at give skylden når man ikke gider undersøge hvad der er galt. *G* :))


    Kører selv med Avant 9.01 Build 118. Gider ikke smide den nyeste version ind for jeg skal alligevel snart formattere, partitionere & installere ... ;)

  • Avant er noget buggy cr*p.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Avant er noget buggy cr*p.


    HeHe... Syntes dog det er det værd ... Det er somregl småting jeg har oplevet med Avant ... Det her skal dog lige rettes... Skylden er sikkert Windows... :))


  • Cool... Så gider jeg godt smide den ind selvom jeg geninstallere WinDåse + noget andet lige om snart... ;)


    Takker ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tweak.dk


    Version 8.01 build 112 og har INGEN problemer.


    Nej, det kan jeg forstå. Udmærket, men jeg har kontaktet Che, og nu må vi se hvad han svarer. Skal nok vende tilbage med svar.

  • Var rigtig glad for Avant Browser i starten, men nu synes jeg der er rigtig mange problemer med den.


    Det er irriterer mig mest er RAM forbruget. Og efter et par timer hvor jeg har haft åbnet 30-40 sider eller mere + refresh mv. samt opdateringer på Tweak.dk, så bliver vinduerne i Avant Browseren simpelthen langsommere og langsommere, ind til alt lige pludselig bliver grafik affald og det er helt umuligt at sige hvad der er hvad i Avant Browseren. Og så skal programmet lukkes ned og startes op igen for at starte på en frisk.


    Så på min arbejds PC har jeg nu droppet Avant Browseren og har nu bare en popup blocker.


    Kan ikke leve med at alt det jeg sidder og arbejder med pludselig går tabt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Det er i hvert fald ikke mere stabilt end AB, og går IE ned, så har Windows en tendens til at gå helt i baglås... så synes ikke det er et holdbart argument.


    IE gå ned ?( De få gange hvor jeg har haft problemer, så har det været min egen skyld :rolleyes: Nogle gange fordi jeg lige skulle pille ved nogle indstilninger - for at prøve nogle råd jeg havde læst el. hørt om, som ikke var dokumenteret fuldt ud. :boxed:
    Holder min maskine up to date kontinuerligt - både hvad angår drivere og software opdateringer. Det gi'r for mit vedkommende så at sige ingen problemer. 8)

  • Gør jeg skam også, men synes alligevel jeg tit oplever problemer med, at vinduerne fryser osv.. og ja, opdaterer også altid drivere, kører med SP's osv. osv.


    Men angående RAM forbruget, så kan jeg godt give dig ret. Filen iexplore.exe, som åben er AB bruger lige nu 40MB RAM, og jeg to vinduer åbne.


    Edit: 4 vinduer - 80 RAM