1

torsdag, 19. marts 2015, 16:32

Komme i kontakt ned en bruger der ingen mail har, er det umuligt med mindre han har en profil et andet stedet med mail adresse, her på tweak.dk for man jo ikke nogen mail når man for en besked eller nogen svare på indlæg man selv har lavet,deltager i.

Personen har nogen til salg jeg gerne vil købe og for at få det i morgen med mindre det kan sendes anbefalet skal det sende i dag

2

torsdag, 19. marts 2015, 19:59

Kun ved du mailer ham via hans PM

3

torsdag, 19. marts 2015, 20:18

Nej selvfølgelig er folks mail adresser ikke synlige og tilgængelige

4

torsdag, 19. marts 2015, 20:32

Nej selvfølgelig er folks mail adresser ikke synlige og tilgængelige

Det er de på hardwareonline.dk

Acer Aspire E5-573 15,6"

5

torsdag, 19. marts 2015, 20:34

Og det må være deres valg, om de vil uddele folks private e-mail adresser til potentielle snoopers, der mangler mailadresser til spam :)

TWEAK.DK :rules:

6

torsdag, 19. marts 2015, 20:39

Og det må være deres valg, om de vil uddele folks private e-mail adresser til potentielle snoopers, der mangler mailadresser til spam :)

Det er faktisk sikret i mod det du skriver ;) Har været på siden i ca. 3 år og har aldrig fået én eneste spam mail.

Acer Aspire E5-573 15,6"

7

torsdag, 19. marts 2015, 21:09

Nu vil jeg bare lige sige, at man GODT kan vælge at modtage en mail, når man får en PM på Tweak

8

torsdag, 19. marts 2015, 21:35

Det er faktisk sikret i mod det du skriver ;) Har været på siden i ca. 3 år og har aldrig fået én eneste spam mail.

Den må du så længere ud med - Hvis mails er offentlige som du siger, så er der ingen sikkerhed mod spam. At du så ikke er blevet ramt er mere held end design :P

9

torsdag, 19. marts 2015, 21:55

Den må du så længere ud med - Hvis mails er offentlige som du siger, så er der ingen sikkerhed mod spam. At du så ikke er blevet ramt er mere held end design :P

Selvfølgelig kan man aldrig gardere sig 100%, men der er forsinkelse på visning af ens email på 5 sekunder. Hvilket, i mit tilfælde, har forhindret at én eneste spam-mail i at nå mig.

Acer Aspire E5-573 15,6"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ShoutingSeeker" (19.03.2015, 22:00)

10

søndag, 22. marts 2015, 14:25

Fik kontakt med sælger via mail fra anden side og desværre havde han solgt det kabel jeg var ude efter.

Opdagede også at få en mail her den anden dag fra tweak (privat besked), men ellers for jeg ikke mail.

På hol for man ikke mail men kan se en persons e-mail adresse, tweak kan man få en mail ved privat besked på tweak og hwt for mal altid en mail når man for en privat besked eller der svares på indlæg man deltager i.

Har aldrig oplevet at få spam mail fra alle de 3 danske hardware forummer jeg bruger

11

søndag, 22. marts 2015, 16:05

Har aldrig oplevet at få spam mail fra alle de 3 danske hardware forummer jeg bruger

Hvis din konto aldrig får spam - fint nok. Men hvis du får spam kan du slet ikke vide hvor det kommer fra eller hvordan du er kommet på deres radar. Just sayin' 8)

12

søndag, 22. marts 2015, 17:48

Vi gør ikke adresserne synlige

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.