Valg af printer? Hjælp

  • Hejsa alle :) som overskriften siger skal jeg skaffe mig en ny printer. Har kigget lidt på nettet og der er et hav af muligheder men hvad er bedst?


    Har selv haft epson den syntes jeg ikke så meget om der var ofte problemer med den.. Og patronerne var ret dyre. Mit nuværende var en Canon pixma 2150 den var jeg faktisk meget glad for lige indtil den gik i koks. Den vil slet ikke tage imod papir giver fejl konstant :( så nu gider jeg ikke råde med den mere ..


    Nogen herinde som kan guide mig lidt? Hvilken mærke er bedst? Når man nu skal ud og have nue patroner skal det heller ikke koste alt for meget. Skal have wifi så jeg kan bruge den trådløst.


    Har ca 1500-2000 at gøre godt med. Måske mere. Kom frisk ;)


    Mvh :9xo

  • Har selv købt denne her


    http://www.proshop.dk/Printer/…LqvrrvJgcQCFY_MtAodGHsAtA


    Damm den er god + 3 års garanti og afhentning hvis den går i stykker. Den fylder lidt, så han man pladsen så er det kanon, og så er den billig i patron. Har skrevet en masse ud (sort) og kan næsten ikke se det på den sorte patron der fulgte med

    ASUS MAXIMUS VI HERO
    Intel i7-4770K.
    4x4GB G.Skill RipjawsX DDR3-1600.
    MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB PhysX
    840EVO 250GB SSD.
    840EVO 500GB.
    Be Quiet! Silent Base 800
    ASUS VG278HE 27"
    Logitech: G700 mus
    Logitech: G710+ tastatur
    SENNHEISER PC-363D GAMING HEADSET

  • Skal du bruge farve? Hvis ikke så køb en laser - skal du bruge farve, men kun til tekst, stadig laser.

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

    Mobo: ASrock Z77 Pro3

    CPU: Intel I7-3770k

    CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

    Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

    PSU: Corsair HX 850

    GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

  • Mafia kunne godt være en mulighed men vil nu gerne have noget der ikke fylder så meget. Forresten er det så en laser printer? Bruger laser printer mindre blæk eller printer de bare hurtigt?


    For det meste skal jeg bruge sort det er meget sjældent jeg bruger farve...

  • Bruger laser printer mindre blæk eller printer de bare hurtigt?


    De bruger pulver der varmes op istedet for blæk - Så du slipper for at patronerne tørrer ud eller lækker ud i printeren. De koster efter min erfaring lidt mindre at have stående da "blækket" holder sig friskt langt længere. Vi har en Brother Laser printer som vi fik til en 5-600kr for et par år siden som stadigvæk kører på dens første patron på trods af flittig eksamen og noteprinting til Uni. (Den er dog ved at være klar til en patronudskifter som kostede.... 270kr? for en officiel på nettet)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg skal snart bruge en printer. Men den der er linket til er det en laserprinter ? Så bestiller jeg bare den nemlig .. Og der står wifi. betyder det så jeg bare kan printe fra mit smartphone og pc trådløst? For så stiller jeg den hvor det passer mig.


    Hvis der er flere der kan linke til noget spændende kunne det være lækkert. TAK :9xo :9xo

  • Jeg skal snart bruge en printer. Men den der er linket til er det en laserprinter ?


    Den du linkede i toppen af tråden? Nej det er en Inkjet printer.


    Her er to hurtige bud fra EDBpriser's søgemotor. (Begge har Wifi - Men er kun sort/hvid printere*)


    http://www.edbpriser.dk/printe…er-b1160w-id-6901221.aspx
    http://www.edbpriser.dk/printe…w-danmark-id-6773807.aspx

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • :9xo :9xo Okay tror nu også godt at en inkjet printer er okay for mig. Den mafia linker til skulle være meget god åbenbart.. :) jeg skal helst have en printer med scanner osv.


    Men den HP mafia scanner til kan jeg printe via min iphone eller pc gennem wifi? Så køber jeg nemlig den :)