en lille rigtig fin historie

  • Hejsa gutter


    Jeg ville lige dele en ganske finurlig historie med jer, fra det virkelige liv.


    Her for ganske få dage siden, så fik jeg en venne anmorning på FB, som jeg egentlig ikke tænkte mere over, så jeg klikkede bare ja. Dog var der et eller andet, som bare blev ved med at ligge i baghovedet over den anmodning, og jeg kunne ikke rigtig finde den rette sammenhæng, og det var lidt irriterende.
    Jeg slog det væk i et par dage, og sad en aften og så tv sammen med min ægtefælle, så slog det mig som en bombe, at det var måske min længe savnede søster, som jeg mistede kontakten til for næsten 20 år siden.


    Jeg vidste ikke engang om hun levede endnu eller hvorhenne i verden hun befandt sig.


    Så ind og starte computeren op, og ind på siden for at se om der var nogle billeder, og det var der. Jeg kunne kende hende med det samme :D .
    Endelig efter næsten 20 år så havde vi fået kontakt igen og jeg har ledt næsten over hele verden for at finde hende men hun var som sunket i jorden og hver gang jeg troede, at nu havde jeg fundet hende igen så vidste det sig, at enten var hun flyttet eller osse var det slet ikke hende.


    Som en lille krølle på historien, så blev vi skilt ad i 1968 hvor jeg var 3 år og hun var 8 og vi har kun mødtes 1 gang som voksne, da vores mor døde i 1995 og hun skulle begraves oppe i Grønland.
    Dengang tog jeg derop for at hjælpe til med begravelsen, og gav min søster vores mors hus, da jeg af gode grunde ikke kunne stoppe den ned i min håndbagage.
    Jeg blev deroppe i 14 dage og mødte en hel del af vores store familie deroppe og lærte en rigtig god del om vores fælles opvækst da vi boede deroppe.
    Signe og jeg holdt kontakt via breve efter jeg kom hjem igen, men pludselig kom mine breve retur og hun var som sunket i jorden. Fra tid til anden forsøgte jeg at finde hende både via registre og osse gennem telefonselskaber, men alt var bare døde ender uanset hvilken vej, jeg så end forsøgte.
    Egentlig havde jeg affundet mig med, at hun nok var død, siden hun var umulig at opspore og det pinte mig lidt, at var det tilfældet, at bare en af familien ville give mig besked om det.
    Heldigvis er det ikke sådan :clap: , hun har skiftet navn, by og land samt personnummer grundet et uheldigt ægteskab med den forkerte mand, som nu er fængslet for mord og hun fik ny identitet, det var derfor jeg ikke kunne finde hende uanset hvordan og hvorledes.


    For mig var det en glædens dag, da hun rakte hånden frem imod mig på FB, da jeg kun kender hende som Signe, min søster hvad hendes navn er nu, kommer ingen andre end mig ved. Men at have fået kontakt til hende igen efter så lang tid, det er intet mindre end fantastisk :clap: , og så kan vi komme videre derfra.
    Min ægtefælle og jeg havde planlagt og tage ned og besøge familien på Fillippinerne her til sommer og være dernede i en måned, men nu er der kommet en lille ændring i den plan.
    Anna tager ned til familien som planlagt, mens jeg tager en lille omvej over Canada og besøger min søster i en uge, inden jeg sætter kurs over Hawaii og endelig til Manila og resten af familien og så tilbage til Danmark igen, når ferien er ovre :9xo .Så det ender med, at August bliver en travl måned hvor jeg kommer hele vejen rundt om den lille kugle, som vi kalder jorden for 3de gang, noget jeg ikke havde troet muligt, bare for en uge siden.


    Jeg skal møde min søster og familie igen, det bliver sgu godt :9xo :clap: og forhåbentlig holder kontakten denne gang :whistling: :9xo :clap: .


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.