• LORTU¤%W/(=98&#¤)=&/


    Så bestilte jeg glad i går et nyt bundkort for at se om det skulle være fejlen. Jeg fik tydligt at vide at jeg ville modtage pakken i dag, MEN NÆÆH NEJ FJOLSERNE HAR GLEMT AT INDLEVERE PAKKEN TIL TIDEN!


    Sådan nogle spadeR! :evil:



    -Skulle bare lige afreagere lidt.... :boxed:

  • Ja, men nu har jeg lige ringet til forhandleren og brokket miig til dem, og de sagde at de ville lige snakke med GLS om det... Så jeg håber da at de finder ud af noget... Jeg skulle nemlig meget gerne kunne komme til lidt LAN i aften/nat... :rolleyes:

  • Du ska nok regne med du først får det på mandag :/ eller tirsdag.. ret skod.. men hvis du er heldig kan det være det kommer i aften :)


  • tja hvis du vil høre historie så bare vent til jeg har været på posthuset og sende en pakke retur igen........ 8o
    Den bliver sikkert posted lørdag eftermiddag

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    tja hvis du vil høre historie så bare vent til jeg har været på posthuset og sende en pakke retur igen........ 8o
    Den bliver sikkert posted lørdag eftermiddag


    Okay, det "glæder" jeg mig til ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    tja hvis du vil høre historie så bare vent til jeg har været på posthuset og sende en pakke retur igen........ 8o
    Den bliver sikkert posted lørdag eftermiddag


    glæder mig :P

  • SÅDAN NOGET LORT!!!! U#%¤/&#=(/#%"=/#¤



    Den kommer først på Mandag ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( Og så siger de at de vil betale fragten for mig, juhhu X( TROR NOK HELLERE AT JEG VIL HAVE AT DE LETTER DERES RØV OG KØRE PAKKEN HJEM TIL MIG"!!!!! X( ;( ;( :rolleyes: :evil: :evil: X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af K32A
    SÅDAN NOGET LORT!!!! U#%¤/&#=(/#%"=/#¤



    Den kommer først på Mandag ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( Og så siger de at de vil betale fragten for mig, juhhu X( TROR NOK HELLERE AT JEG VIL HAVE AT DE LETTER DERES RØV OG KØRE PAKKEN HJEM TIL MIG"!!!!! X( ;( ;( :rolleyes: :evil: :evil: X(


    Nedtur. :( Men hvad er der galt med dit nuværende, siden du er nødt til at have et nyt idag da du skal til LAN?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg ved ærligt talt ikke hvad der er galt, eller om det er detfor den sags skyld, men jeg er ret sikker på at det er det ;) Såå, derfor ville jeg gerne have et nyt bundkort hjem idag, så jeg kunne se om det var mit det andet der var noget galt med. :)