Ny forside og lidt justeringer . . .

  • . . . på min hjemmeside . Har justeret lidt hist og pist - andre knapper - rettet lidt i teksten. Hvad synes I ?(
    Er selv lidt utilfreds med knapperne på forsiden. Nogen der kender et godt program til at lave sådanne ting. Eller måske har en god idé til noget andet smart menu el. navigerings-sjov.
    Andre idéer og seriøs kritik/vurderinger er også meget velkomne :)


    Ved godt at jeg har lavet en anden tråd med næsten samme emne. Men er træt af at skulle side-scrolle, fordi der er nogen der vedhæfter kæmpe billeder X(
    Har spurgt om de ikke kunne reuceres lidt - men intet er sket.

  • tjaaa vil fortsætte fra forrige tråd.


    Hvorfor ikke bare lave det så det passer i flere forskellige opløsninger ?(


    Hvis du ikke kan skalere det, så kan du jo evt. smide det hele i en centrert tabel. Så have en grå, sort el whatever som baggrund uden om tabellen. Dem som så køre med en højre opløsning for det så vist med en ramme omkring billedet. Ihvertfald bedre end at billede gentager sige selv. :))


    Ellers fiks side, men bryder mig heller ikke om knapperne.

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick



  • Prøver lige at se hvilke muligheder mit program har vedr. det med visning i forsk. opløsninger. Har ikke nærlæst hele manualen nok - tror jeg ;) Der må da være et el. andet jeg kan gøre vedr. dette. Ku' os' godt tænke mig at finde ud om jeg kan ændre udseendet på de knapper - grafisk og størrelsesmæssig. Må hellere få læst lidt mere - selv om det ikke er lige det jeg har allermest løst til ;) . . og det bli'r ik' lige nu - har lige opdaget at klokken er blevet mange igen - "suk" - jeg lærer det s.. aldrig - det der med at komme ordentlig tid i seng :rolleyes:


    Sleep well og tak for den seriøse kritik. Kigger på det i morgen :]

  • Du ska ha styr over din CSS... dine tabeller er for grimme, og knapperne passer ikke for godt ind.. og så det som defoss siger.. smid dit billede ind i en centreret tabel så folk ikke ser en fuldstændig misdannet hp i en anden opløsning :)

  • hvis jeg skal sige min ærlige menning. så syntes jeg at den er mega klammo lige til et 5 tal!
    passer slet ikke til min opløsning og du bruger også nogle mega grimme menuer som slet ikke passer til din side. oveni det har du sat nogle overskrifts kasser ind nogle steder som heller ikke er særligt velpassede til din side.


    THUMBS DOWN :boxed: