virus

  • Har fået en virus eller lign hver gang jeg genstarter er startsiden ændret til en søgemaskine side istedet for eks. gogle.dk


    nogle der kender til dette???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jakeee
    Har fået en virus eller lign hver gang jeg genstarter er startsiden ændret til en søgemaskine side istedet for eks. gogle.dk


    nogle der kender til dette???



    Jeg har fået den helt samme :camp: . og jeg er godt så træt af den ! min mor har også fået den :)) ,


    lorte virus !

  • Jeg siger hijacker.
    Det kaldes de forpulede virus lignende prg, som ændrer startsiden til en crap side.
    Folk der laver sådanne programmer skulle aflives omgående. :evil:
    ad-aware og spybot og hvis de ikke kan finde synderen, er det i gang med at kigge efter skumle små programmer, som starter op og som ikke skal være der.
    Jeg har fjernet en manuelt en gang, da ingen programmer kunne afsløre den. Det tog ½ dag, men jeg fik den. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg siger hijacker.
    Det kaldes de forpulede virus lignende prg, som ændrer startsiden til en crap side.
    Folk der laver sådanne programmer skulle aflives omgående. :evil:
    ad-aware og spybot og hvis de ikke kan finde synderen, er det i gang med at kigge efter skumle små programmer, som starter op og som ikke skal være der.
    Jeg har fjernet en manuelt en gang, da ingen programmer kunne afsløre den. Det tog ½ dag, men jeg fik den. :D


    Jeg siger 100 % enig med The Hans ;)