Køb og slag af software og hardware

  • må man godt sælge andet end software og hardware i forumet: Køb og salg af software og hardware? fx en rejse?? Eller vil folk blive mega sure... :boxed:

  • Prøv at læse Martins " Kom ikke med tåbelige kommentarer" øverst i køb og salg.


    Han starter så fint med denne tekst:


    "Denne del af forumet er til køb, salg og bytte af alt mellem himmel og jord." ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Prøv at læse Martins " Kom ikke med tåbelige kommentarer" øverst i køb og salg.


    Han starter så fint med denne tekst:


    "Denne del af forumet er til køb, salg og bytte af alt mellem himmel og jord." ;)


    Well, har endnu ikke sat min gamle pakke guldkorn ind. Har også en død edderkop, hvis det var noget?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Well, har endnu ikke sat min gamle pakke guldkorn ind. Har også en død edderkop, hvis det var noget?


    tror næppe du får mange bud :T

  • Heh, nej det er det :(

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mojn
    må man godt sælge andet end software og hardware i forumet: Køb og slag af software og hardware? fx en rejse?? Eller vil folk blive mega sure... :boxed:


    Ikke for noget - men det hedder salg og ikke slag, som du skriver i både trådnavn og i dit indlæg.
    Bare lige en opfordring til at få rettet det. ;) Forstår godt meningen men det ser lidt pænere ud ;)
    The_Hans har skrevet det som jeg ville ha' gjort. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Ikke for noget - men det hedder salg og ikke slag, som du skriver i både trådnavn og i dit indlæg.
    Bare lige en opfordring til at få rettet det. ;) Forstår godt meningen men det ser lidt pænere ud ;)
    The_Hans har skrevet det som jeg ville ha' gjort. 8)


    Så skulle det være rette :]