Youtube på tweak forside

  • Jeg synes den virker lidt malplaceret. Videoerne har jo meget sjældent noget at gøre med de ting, jeg forbinder tweak med, og den er placeret så højt oppe på siden, at jeg bliver nødt til at scrolle under den, for at se de nyeste artikler. Videoernes indhold er ofte sådan noget jeg forbinder med 9gag og sådan noget, men jeg kommer her nu kun for at holde mig opdateret på det nyeste elektronik og tests.
    Hvad synes i om det?

  • Jeg kan godt tage svaret for Tweak.dk


    Vi gør dette for at skabe trafik fra Facebook, og til Tweak.dk.
    Naturligvis bliver der lagt mest vægt på video af teknologier, men det er ikke altid muligt at finde relevante links til den slags.


    Vores daglige rutiner på Tweak.dk er blandt andet at fylde på vores Youtube del, og der vil derfor komme links til alt mellem himmel og jord.
    Det er stadig ret begrænset, hvor meget du skal scrolle da vi hovedsageligt kun vil have een video på pr. dag.


    Hvis du derimod benytter dig af Tweak.dk delen, så kan du jo ikke generes af disse videoer, da de befinder sig nederst på sitet?


    Tweak.dk som helhed, er nødtil at lave tiltag for at vækste, og disse videoer giver på alle fronter, kommentarer, nye besøg, sidevisninger m.v.
    Med et Tweak i vækst bliver det også noget der kommer dig til gode som bruger.


    Håber det besvarer lidt af dit spørgsmål. :-)

  • De er ikke kun nederst på siden, der er også "Nyeste videoer og trailere", som er placeret efter 4 artikler.
    Synes det er fint nok med Furious 7 trailer for eksempel, at man udvider tweak til også at indeholde lidt film og serier, men smukke kvinder der dummer sig og elev sparker lærer i bollerne? Det er ikke det jeg kommer på tweak for at se, og der er tonsvis af videoer på nettet, der involvere noget lignende. Så burde det være noget mere unikt.
    Ikke for at være typen der skal kritisere alt, for resten af siden er jeg nu glad for.

  • jeg syntes idéen er god nok, problemet er bare at det er ikke er Tweaks egne klip som ligger der men alt muligt andet halløj..


    man burde dele det op, så de 4 øverste er Tweaks egne og de 4 nederste er fra andet steds af, fx 3DGameman, Tested, LinusTechTips osv osv

  • Vi laver pt ikke flere videoer, så det ville ikke afhjælpe meget.
    'Hvad angår faste kilder som LinusTechTips, er jo bare at sende vores trafik deres vej.


    Hertil er det jo ikke ALLE vores brugere, der gider se hans videoer. Så derfor vælger vi et mix af alle kategorier.

  • nu var det også bare forslag, der er jo masser at vælge i mellem :)


    og selvom i ikke har nogen nye klip selv så har det jo ingen betydning det jo reklame for jer og det guider så folk videre til andre steder...

  • Ironisk nok, så er videoer med kvinder under meget tøj på, de langt mest sete klips kontra dem af hardware. Så nogen kan lide dem.
    Måske er det dig der gentagne gange selv ser de frække tøser sammen med Geezus :-)

  • Jeg tror, at alle steder, hvor der bare er lidt mænd, vil videoer af halvnøgne kvinder være de mest populære. Men det forbinder jeg bare ikke med tweak overhovedet. Det jo ikke sådan man tænker "Nu vil jeg gerne se på kvinder" og så indtaster tweak.dk i søgefeltet. Så ville jeg hellere se ting som Linus og 3Dgameman som videoer her, eller trailere for de nyeste film/serier. Kvinder kan jeg finde andetsteds, og det samme med folk, der bliver sparket i bollerne.
    Hvis i gerne vil tilfredsstille alle med jeres videoer, ender i med at tilfredsstille ingen. Har jeg lige haft om i skolen, godt jeg endelig fik noget af det brugt.

  • Ironisk nok, så er videoer med kvinder under meget tøj på, de langt mest sete klips kontra dem af hardware. Så nogen kan lide dem.
    Måske er det dig der gentagne gange selv ser de frække tøser sammen med Geezus :-)

    haha det har jeg skam andre sider til :T

  • Hvad sker der i øvrigt for den her video? Det er jo ikke "Oculus Rift consumer version", og det er ikke Oculus der har fremvist noget, men derimod Gamespot.


    Det er ellers en meget relevant video, men surt hvis der skal til at gå max clickbait i den.

  • Hvad sker der i øvrigt for den her video? Det er jo ikke "Oculus Rift consumer version", og det er ikke Oculus der har fremvist noget, men derimod Gamespot.


    Det er ellers en meget relevant video, men surt hvis der skal til at gå max clickbait i den.


    Måske ikke vildt godt formuleret, men det er rent faktisk Brendan Iribe, Oculus VR CEO, der kommenterer på Oculus Rift consumer Version. Videoen er Alien afviklet på Oculus, som igen er fremvist på Gamespot.


    http://techcrunch.com/2014/11/…is-months-not-years-away/

  • Det er så en separat nyhed, der ikke har noget direkte at gøre med Alien-videoen. Det ville nok have været smart at lægge et link og skrive en linje eller to om den annoncering, og så kunne man bruge videoen som et eksempel på hvad Oculus Rift DK2 kan i dag. For Oculus har jo ikke fremvist deres consumer version, de har bare snakket om den.