butik på nettet

  • jeg har lavet nogle t-shirts med mit logo på og vil gerne sælge dem over nettet men jeg gider ikke at til at kode en shop findes der ikke et sted hvor man kan sende alle ens trøjer og sådan noget så betaler man til dem over nettet og så sender de dem ud for e`n


    unskyld hvis i ikke kan forstå det her for jeg snakker altså i fon mens jeg skriver det her kan ikke koncentrere mig om 2 ting på en gang

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    jeg har lavet nogle t-shirts med mit logo på og vil gerne sælge dem over nettet men jeg gider ikke at til at kode en shop findes der ikke et sted hvor man kan sende alle ens trøjer og sådan noget så betaler man til dem over nettet og så sender de dem ud for e`n


    unskyld hvis i ikke kan forstå det her for jeg snakker altså i fon mens jeg skriver det her kan ikke koncentrere mig om 2 ting på en gang


    lol
    har du hørt om at vente, til du er færdig med at snakke i telefon?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    jeg har lavet nogle t-shirts med mit logo på og vil gerne sælge dem over nettet men jeg gider ikke at til at kode en shop findes der ikke et sted hvor man kan sende alle ens trøjer og sådan noget så betaler man til dem over nettet og så sender de dem ud for e`n


    unskyld hvis i ikke kan forstå det her for jeg snakker altså i fon mens jeg skriver det her kan ikke koncentrere mig om 2 ting på en gang



    Øøøøøøøh - hvad helvede får dig til at tro at nogen gider købe en trøje med dit logo på - DET er vist storhedsvanvid i yderste konsekvens......... :lame: :lame: :lame: :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Øøøøøøøh - hvad helvede får dig til at tro at nogen gider købe en trøje med dit logo på - DET er vist storhedsvanvid i yderste konsekvens......... :lame: :lame: :lame: :lame:


    LOL - faldt også mig ind, men lad os da ikke berøve hans optimisme, der er da mulighed for at han får kunder....:P :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Øøøøøøøh - hvad helvede får dig til at tro at nogen gider købe en trøje med dit logo på - DET er vist storhedsvanvid i yderste konsekvens......... :lame: :lame: :lame: :lame:


    Hvis der nogen der synes at hans logo er fedt på t-shirt er det da deres valg. Det er et frit valg...


    En smule irelevant kommentar Wizz.


    BTW. Acid.... har du et billede af den færdige trøje?


  • hvis han nu har lyst til at lave en t-shirt med hans logo på, så lad ham dog, jeg ville godt købe en hvis den var fed. og hvis jeg havde pengene, skattefar har lige taget 60% af min indkomst, og når man kun tjener 1000 kr om måneden, så gør det avz! :/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Øøøøøøøh - hvad helvede får dig til at tro at nogen gider købe en trøje med dit logo på - DET er vist storhedsvanvid i yderste konsekvens......... :lame: :lame: :lame: :lame:


    typisk Wizzard at komme med negative kommentarer. :lame:
    "hvad helvede for dig til at tro" - slap dog af! X(


    det er bare et forsøg på at få nogle penge i kassen, hvad er der så slemt ved det?
    tror dog ikke at det er noget han vil få suces med, men der er sku ingen grund til at flippe ud over en sådan lille ting.

  • Quote

    Hvis der nogen der synes at hans logo er fedt på t-shirt er det da deres valg. Det er et frit valg...


    En smule irelevant kommentar Wizz.


    BTW. Acid.... har du et billede af den færdige trøje?


    Så vidt jeg ved sagde jeg intet om at det IKKE var op til folk selv - og om du synes kommentaren er relevant eller ej - det tager jeg altså temmelig afslappet.


    Vil tillade mig at mene at det er temmelig naivt at tro man kan få et firma til at administrere distributionen af trøjer med ukendt x-tryk og score kassen på det - især når man så åbenlyst har problemer med at formulere sig så folk kan tyde hvad man skriver.


  • Okay, men stadig var det måske lige lovligt grove udtalelser du kom med, det tror jeg også godt selv du kan se ;)
    Du skal også regne med at det altså ikke er alle som har vændt sig til dine ret ekstreme udtryksformer, det er ikke ment som kritik, jeg fortæller bare om mit syn på sagen...


    Nogen er måske større finansgenier end andre, men lad ham da i det mindste selv eksperimentere med det, så finder han vel selv ud af om hvorvidt det er god indtjening eller ej ;)


    Der skal tages hensyn til både bløde og hårdere sjæle, om mr_ACID_BURN er blød eller hård skal jeg ikke kunne sige, kender ham ikke, men hensynet skal være der - vi skal alle kunne være her :)

  • Quote

    Okay, men stadig var det måske lige lovligt grove udtalelser du kom med, det tror jeg også godt selv du kan se ;)
    Du skal også regne med at det altså ikke er alle som har vændt sig til dine ret ekstreme udtryksformer, det er ikke ment som kritik, jeg fortæller bare om mit syn på sagen...


    Tjaa - det synes du - fair nok - Jeg ser bare ikke lige nogen grund til at "pusse-nusse" om en som gerne vil score kassen - men som ærlig talt ikke virker videre seriøs omkring sit forehavende.


    Quote

    Nogen er måske større finansgenier end andre, men lad ham da i det mindste selv eksperimentere med det, så finder han vel selv ud af om hvorvidt det er god indtjening eller ej ;)


    Jeg udtaler mig ikke om hvorvidt han er et finansgeni eller ej - men når man lige skal poste en "køb-mine-trøjer" tråd - samtidig med man lige skal snakke i tlf. - ja så kan jeg sgu ærlig talt ikke tage det særlig alvorligt.


    Quote

    Der skal tages hensyn til både bløde og hårdere sjæle, om mr_ACID_BURN er blød eller hård skal jeg ikke kunne sige, kender ham ikke, men hensynet skal være der - vi skal alle kunne være her :)


    Ja den udtalelse vil jeg mene står i en skrigende kontrast til visse af dine egne posts - But enough said........ :cheers: