billede af Tom Holck

  • Han ligner sq ikke den monster-nørd jeg havde forestillet mig!


    havde set en nørd med fedtet hår storehinkestens briller og hvidkittel(den passede) og så ellers et hus der var fyldt med forskellige ting fra laboratoriet:P ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    ville lige vise et billede af Tom holck, ejeren af Danmarks sygeste computer!



    - Og det burde interessere os at han ser så'n ud fordi...??????? - :lame:


    EDIT: Bortset fra det fatter jeg ikke at folk falder så meget på halen over hans PC (ja ja den sparker røv) - manden er altså tandlæge og tjener kassen - Hvor svært er det så at bygge en monster PC... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    - Og det burde interessere os at han ser så'n ud fordi...??????? - :lame:


    he he tænkte det samme ? At Tom har en vild comp og er rimelig svedig til at clocke er jo fedt -> Men er det her ikke det samme som at smide en poster med westlife ? :] *S*

  • Quote

    Men er det her ikke det samme som at smide en poster med westlife ? :] *S*



    Hmm - går ud fra det ikke lige er Westlife du hører på fuld knald i peberkværnen - for at overdøve de bankende ventiler - "ops - I did it again..... :O "

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Hmm - går ud fra det ikke lige er Westlife du hører på fuld knald i peberkværnen - for at overdøve de bankende ventiler - "ops - I did it again..... :O "


    Arrrrrrrrggggggg...... det var da utroligt 8o
    Den her kommer jeg til at høre for i lang tid hva ? :)) *S*


    Nej - overvejer faktisk at sige til forhandleren at han skal gi mig den her i stedet som plaster på såret. (skal ihvertfald lige prøve den i dag)

  • Quote

    Arrrrrrrrggggggg...... det var da utroligt 8o
    Den her kommer jeg til at høre for i lang tid hva ? :)) *S*


    Nej - overvejer faktisk at sige til forhandleren at han skal gi mig den her i stedet som plaster på såret. (skal ihvertfald lige prøve den i dag)



    Ska' du ha' nog'en flaaaaaaade................ - Du bytter sgu da ikke din Peberkværn væk for den der japanske skodbalje - Helt ærligt - det kan du sgu da ikke mene............ :boxing: :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Ska' du ha' nog'en flaaaaaaade................ - Du bytter sgu da ikke din Peberkværn væk for den der japanske skodbalje - Helt ærligt - det kan du sgu da ikke mene............ :boxing: :boxing:


    ha ha :D


    Nah den skal ihvertfald lige prøves ;)
    Den sorte står ihvertfald klar hos forhandleren nu, så jeg tror lige jeg skal en tur ned og hente mig et køretøj

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Arrrrrrrrggggggg...... det var da utroligt 8o
    Den her kommer jeg til at høre for i lang tid hva ? :)) *S*


    Nej - overvejer faktisk at sige til forhandleren at han skal gi mig den her i stedet som plaster på såret. (skal ihvertfald lige prøve den i dag)


    :D :D. Den bil er BILEN, så hvis jeg var i dit sted, havde jeg virkelig forsøgt om det ikke kunne lade sig gøre. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    :D :D. Den bil er BILEN, så hvis jeg var i dit sted, havde jeg virkelig forsøgt om det ikke kunne lade sig gøre. :D


    Nemmerlig :D Peugeot og Toyota er BILERNE :D


    Celica er den totale drømmebil :D bare ik lige den model der ;)

  • Yir har allerede printet ham ud i kæmpe format og klistret ham på min væk med overskriften "GUD!!!"
    :clap: :clap:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Disc0ne
    ScratchY syntes du godt du kan tillade dig at udstille folk på den måde ?


    Netop, man skulle nok lige have spurgt om tilladelse... Nu kan Tom Holck da blive lidt rigere hvis han altså gider sagsøge dig :))


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Yir har allerede printet ham ud i kæmpe format og klistret ham på min væk med overskriften "GUD!!!"
    :clap: :clap:


    Hehehe, hvorfor kun på væggen, der er da kun plads til 20/30 stykker, jeg har da tappeseret loftet os...:P


    tror i ikke at han har fået lov til at poste et pic?


    Og jeg tror sq alligevel der skal bare en smule til at udvikle den cascadekøler han bruger og modificerer..:)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    i har ret, det var dumt at sætte et billede ind med Tom Holck.


    hvis der er en admin tilstede må du godt slette denne tråd...


    Syns nu ikk det var direkte dumt. Nu ved man da hvordan super OCeren ser ud :D Og nu ved vi hvilken uddanelse vi skal ha! :))

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    i har ret, det var dumt at sætte et billede ind med Tom Holck.


    hvis der er en admin tilstede må du godt slette denne tråd...


    Har bare fjernet billedet på din anmodning ;)