Hippie moden??

  • Tja ville bare lige høre hvad i synes om moden idag...


    Dvs hippie stillen med farver striber prikker og nyt tøj der SKAL se brugt ud?


    Og så drenge med langt hår og piger med mærkeligt pandehår???

  • Jeg må sige jeg synes bedre om den end den pop-mode der var for ikke længe siden, hvor ALLE skulel ligne en million. :rolleyes:


    Så thumps up her fra. :D 8)

  • Personligt så kan jeg godt li flipper-tøj ... Gammel vane fra opvæksen vel .... Men "mode" siger mig ikke en skid. Det er noget tøser har opfundet for at de har en undskyldning for at klæde sig ud .... eller mænd måske så de kan sælge mere tøj til de tøser... :]

  • well, jeg blander alt det jeg syns er fedt fra de forskellige moder og kombinerer det med en 7 - 8 numre for stort, så jeg har min helt egen stil. :) så hippie-stilen generer mig ik! :P :)

  • Det er da ok .


    Foretrækker selv Levis, D & G, Gucci, Diesel osv, og noget af det er sg* rimelig syret i sig selv.
    (Køber mig fattig i Invasion)


    Så flippermoden er da mere end velkommen - jeg slår bare mine folder andre steder ;)

  • SKal selv til at mishandle mine bukser med en sten så der kan komme nogen huller i dem :clap: det ser helt vildt cool.. også fat i en spand vandfast maling også ska der males hænder på dem :D

  • Hm.. Har godt nok lagt mærke til at det er mere populært at have langt hår..
    Men det med hippie moden, jeg tror sgu ikk den er nået her ud på landet endnu.. - varer nok lidt tid< :T


    Men på den anden side, der var faktisk en fra min klasse der kom i noget hippie tøj den anden dag, men han er også oprindeligt fra århus :P


    Det med mode siger mig sgu ikk noget. Plejer at købe tøj i føtex :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Den er da nået hertil... Farver i massevis... Blå grøn gul rød i skrigende..


    Og så er der sorte prikker og striber og alt muligt... Drenge har langt hår og piger har det skæveste pandehår...


    Ja det er faktisk mere "Rod i skraldespanden mode" MEN ikke helt pga tøjet SKAL koste minimum 500kr men SKAL ligne noget der er fundet i en skraldespand...


    Så et par sko til 1800,- der lignte de var blevet brugt af en militær mand på amagerfælled på en regnvejrs dag... Hehe...


    Ka sq ikk rigtig li den... Drengene ligner svanse(No offense men kun piger og rock stjerner burde have langt hår) og pigerne har grimt pandehår og de der farver passer som regel ikke rigtig sammen :o/ blå og gul passer ikke sammen nej... :D

  • Jeg synes det er helt fint. Havde jeg levet i 60'erne var jeg helt sikkert blevet hippie, men lige for tiden holder jeg lidt igen. Men hvem ved? måske kaster jeg mig over det en dag...

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Ved sq ik helt omkring det med langhårede drenge.. Altså har ikke noget imod nogen hvis de har haft det altid, men hvis de ligepludselig får mega langt hår pga. moden ... Pfft, synes ærligt talt det er lidt..! Men alle de chicks med pandehår :T Mums.. Men der er self. også nogen som bare skulle ha' beholdt den affaldssæk på hovedet :))
    Synes også det slid på bukser ser fedt ud, men nu har det været længe, så alle har næsten så nogle.. Men trompetbukser er ik lige mig :P Ved ik om det også er flipperstil..


  • PRÆCIS! :D


    :)) Er også træt af drenge som altid har glemt at trække bukserne op efter de har været på toilettet, eller det ligner det i hvert fald, for de hænger nede under...... - FOR LANGT NEDE i hvert fald!! :rolleyes: :evil:

  • Mit "gå-i-byen-kit" er :


    Levis 501, en T-shirt - helst i en eller anden sindsyg farve, Puma sko og så en sort blaserjakke og så lige et hvidt bælte med overdrevet stort bæltespænde.


    Syret men ganske fedt efter min mening ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Mit "gå-i-byen-kit" er :


    Levis 501, en T-shirt - helst i en eller anden sindsyg farve, Puma sko og så en sort blaserjakke og så lige et hvidt bælte med overdrevet stort bæltespænde.


    Syret men ganske fedt efter min mening ;)


    Er det hun eller han-køn vi taler om her??? :D


    Hehe... Tja.. Kan ikk selv li det... Specielt ikk konceptet med at tage noget lort og fyre det på en t-shirt...


    Alle gik rundt med en t-shirt der stod jackass på og mathilde kakao og ota sol gryn 8o hvad sker der man??? Hehe...


    Går selv i hip-hop tøj og synes bare det der nye mode er en dårlig efterligning :D Bortset fra med hiphop er bukserne langt nede med en bluse på...


    Men den nye mode skal man have pynte underbukser???


  • Nah - har det bare sådan at hvis jeg forventer at skulle trække damer hjem der virkelig ser hamrende godt ud, må man også selv gøre lidt for det ;)