Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 24. marts 2004, 02:58

Tja ville bare lige høre hvad i synes om moden idag...

Dvs hippie stillen med farver striber prikker og nyt tøj der SKAL se brugt ud?

Og så drenge med langt hår og piger med mærkeligt pandehår???

2

onsdag, 24. marts 2004, 04:36

Jeg må sige jeg synes bedre om den end den pop-mode der var for ikke længe siden, hvor ALLE skulel ligne en million. :rolleyes:

Så thumps up her fra. :D 8)

3

onsdag, 24. marts 2004, 06:58

Personligt så kan jeg godt li flipper-tøj ... Gammel vane fra opvæksen vel .... Men "mode" siger mig ikke en skid. Det er noget tøser har opfundet for at de har en undskyldning for at klæde sig ud .... eller mænd måske så de kan sælge mere tøj til de tøser... :]

4

onsdag, 24. marts 2004, 07:03

well, jeg blander alt det jeg syns er fedt fra de forskellige moder og kombinerer det med en 7 - 8 numre for stort, så jeg har min helt egen stil. :) så hippie-stilen generer mig ik! :P :)

5

onsdag, 24. marts 2004, 08:01

Kan sgu godt li sårn nogen trashy hippie chicks - de er nice :P

6

onsdag, 24. marts 2004, 09:41

Det er da ok .

Foretrækker selv Levis, D & G, Gucci, Diesel osv, og noget af det er sg* rimelig syret i sig selv.
(Køber mig fattig i Invasion)

Så flippermoden er da mere end velkommen - jeg slår bare mine folder andre steder ;)

7

onsdag, 24. marts 2004, 10:51

SKal selv til at mishandle mine bukser med en sten så der kan komme nogen huller i dem :clap: det ser helt vildt cool.. også fat i en spand vandfast maling også ska der males hænder på dem :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

8

onsdag, 24. marts 2004, 11:48

lige en ting jeg kom til at tænke på da jeg kom i skole, jeg tror ikke det er hippiemode, men "jeg roder i skraldespand og affaldskontainere mode":P

9

onsdag, 24. marts 2004, 11:55

Hm.. Har godt nok lagt mærke til at det er mere populært at have langt hår..
Men det med hippie moden, jeg tror sgu ikk den er nået her ud på landet endnu.. - varer nok lidt tid< :T

Men på den anden side, der var faktisk en fra min klasse der kom i noget hippie tøj den anden dag, men han er også oprindeligt fra århus :P

Det med mode siger mig sgu ikk noget. Plejer at købe tøj i føtex :D

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

10

onsdag, 24. marts 2004, 13:54

Den er da nået hertil... Farver i massevis... Blå grøn gul rød i skrigende..

Og så er der sorte prikker og striber og alt muligt... Drenge har langt hår og piger har det skæveste pandehår...

Ja det er faktisk mere "Rod i skraldespanden mode" MEN ikke helt pga tøjet SKAL koste minimum 500kr men SKAL ligne noget der er fundet i en skraldespand...

Så et par sko til 1800,- der lignte de var blevet brugt af en militær mand på amagerfælled på en regnvejrs dag... Hehe...

Ka sq ikk rigtig li den... Drengene ligner svanse(No offense men kun piger og rock stjerner burde have langt hår) og pigerne har grimt pandehår og de der farver passer som regel ikke rigtig sammen :o/ blå og gul passer ikke sammen nej... :D

11

onsdag, 24. marts 2004, 14:12

Synes det er friskt at se her i det tidlige forår, men holder mig personligt fra det

12

onsdag, 24. marts 2004, 14:17

Jeg synes det er helt fint. Havde jeg levet i 60'erne var jeg helt sikkert blevet hippie, men lige for tiden holder jeg lidt igen. Men hvem ved? måske kaster jeg mig over det en dag...

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550

13

onsdag, 24. marts 2004, 14:19

Ved sq ik helt omkring det med langhårede drenge.. Altså har ikke noget imod nogen hvis de har haft det altid, men hvis de ligepludselig får mega langt hår pga. moden ... Pfft, synes ærligt talt det er lidt..! Men alle de chicks med pandehår :T Mums.. Men der er self. også nogen som bare skulle ha' beholdt den affaldssæk på hovedet :))
Synes også det slid på bukser ser fedt ud, men nu har det været længe, så alle har næsten så nogle.. Men trompetbukser er ik lige mig :P Ved ik om det også er flipperstil..

14

torsdag, 25. marts 2004, 00:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb
Den er da nået hertil... Farver i massevis... Blå grøn gul rød i skrigende..

Og så er der sorte prikker og striber og alt muligt... Drenge har langt hår og piger har det skæveste pandehår...

Ja det er faktisk mere "Rod i skraldespanden mode" MEN ikke helt pga tøjet SKAL koste minimum 500kr men SKAL ligne noget der er fundet i en skraldespand...

Så et par sko til 1800,- der lignte de var blevet brugt af en militær mand på amagerfælled på en regnvejrs dag... Hehe...

Ka sq ikk rigtig li den... Drengene ligner svanse(No offense men kun piger og rock stjerner burde have langt hår) og pigerne har grimt pandehår og de der farver passer som regel ikke rigtig sammen :o/ blå og gul passer ikke sammen nej... :D

PRÆCIS! :D

:)) Er også træt af drenge som altid har glemt at trække bukserne op efter de har været på toilettet, eller det ligner det i hvert fald, for de hænger nede under...... - FOR LANGT NEDE i hvert fald!! :rolleyes: :evil:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (25.03.2004, 00:02)

15

torsdag, 25. marts 2004, 00:05

Mit "gå-i-byen-kit" er :

Levis 501, en T-shirt - helst i en eller anden sindsyg farve, Puma sko og så en sort blaserjakke og så lige et hvidt bælte med overdrevet stort bæltespænde.

Syret men ganske fedt efter min mening ;)

16

torsdag, 25. marts 2004, 00:12

jeg kan ikke klare dem! sorry men det kan jeg ikke, og slet ikke dem der går på TØnder gym FØJ FØJ

(nu er der ikke nogle der skal tage det personligt

MBP 13"

17

torsdag, 25. marts 2004, 00:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial
Mit "gå-i-byen-kit" er :

Levis 501, en T-shirt - helst i en eller anden sindsyg farve, Puma sko og så en sort blaserjakke og så lige et hvidt bælte med overdrevet stort bæltespænde.

Er det hun eller han-køn vi taler om her??? :D

Hehe... Tja.. Kan ikk selv li det... Specielt ikk konceptet med at tage noget lort og fyre det på en t-shirt...

Alle gik rundt med en t-shirt der stod jackass på og mathilde kakao og ota sol gryn 8o hvad sker der man??? Hehe...

Går selv i hip-hop tøj og synes bare det der nye mode er en dårlig efterligning :D Bortset fra med hiphop er bukserne langt nede med en bluse på...

Men den nye mode skal man have pynte underbukser???

18

torsdag, 25. marts 2004, 00:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial
Mit "gå-i-byen-kit" er :

Er det hun eller han-køn vi taler om her??? :D

Hehe... Tja.. Kan ikk selv li det... Specielt ikk konceptet med at tage noget lort og fyre det på en t-shirt...

Alle gik rundt med en t-shirt der stod jackass på og mathilde kakao og ota sol gryn 8o hvad sker der man??? Hehe...

Går selv i hip-hop tøj og synes bare det der nye mode er en dårlig efterligning :D Bortset fra med hiphop er bukserne langt nede med en bluse på...

Men den nye mode skal man have pynte underbukser???

Nah - har det bare sådan at hvis jeg forventer at skulle trække damer hjem der virkelig ser hamrende godt ud, må man også selv gøre lidt for det ;)

Seneste tests og artikler

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Apple stopper produktionen af iPhone 5c

Rygtet fortæller at Apple vil
Læs Mere

0

Call of Duty: Advanced Warfare får Co-Op Zombie Survival Mode

Activision har annonceret at s
Læs Mere

0

Ny Phanteks TC14S CPU køler

Phanteks er kommet med flere n
Læs Mere

35

Minecraft MADPACK Konkurrence med masser af præmier

Tweak.dk har sammen med surene
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.