Mytteri på xs.org!!!

  • Jep! overskriften taler sandt, det lader i øjeblikket til at det velkendte internationale hardwareforum http://www.xtremesystems.org med sine (over) 7.000 medlemmer, befinder sig i livsfare i dette øjeblik!


    Ifølge adskillige forklaringer lader det til at Crew-member'et "FUGGER", har bannet samtlige moderatorer og administratorer på siden, og derefter øjeblikkeligt har overtaget hele styringen uden at have efterladt så meget som skyggen af en forklaring på grundlaget for hans seneste aktioner...


    Næsten alle tilbagevendende members sidder lige nu nærmest lamslået tøvende og venter på nyheder og svar, om hvad det næste er der vil ske...


    - Læs mere i på:


    http://www.xtremesystems.org/s…4&perpage=25&pagenumber=1


    8) This is Zigiro repporting, from Tweak.dk, at 23:33 PM 8)

  • jo jeg bekymre mig sidder og stortuder over det lige i øjeblikket ej spøg tilside hvad kan vi sige til det kan ikke læse hvad folk skriver da hele siden er nede nu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Disc0ne
    jo jeg bekymre mig sidder og stortuder over det lige i øjeblikket ej spøg tilside hvad kan vi sige til det kan ikke læse hvad folk skriver da hele siden er nede nu


    Hehe, nåja bekymre og bekymre - men jeg synes da det er tankeopvækkende og overraskende at det skulle ske (og kunne ske 8o), for sådan en succesrig side som extremesystems


    - Og :oops: - havde ikke lige set at siden var nedlagt nu...puha, de virkelige ejere må sq ikke have det sjovt i øjeblikket :(

  • HeHe... Respekt til FUGGER... *G* :))


    Kræver nok nosser det han har gjordt, men sådan er det jo når man keder sig. :crazyeyes:


    Tror ikke at det nogensinde ville kunne ske for Tweak.dk´s forum for her har admins / mods ikke sniffet for meget kølevæske fra deres kompressorsystem... :crazyeyes: ... De er langt mere nede på jorden... ( Det meste af tiden altså ) ... :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Tror ikke at det nogensinde ville kunne ske for Tweak.dk´s forum for her har admins / mods ikke sniffet for meget kølevæske fra deres kompressorsystem... :crazyeyes: ... De er langt mere nede på jorden... ( Det meste af tiden altså ) ... :T


    he he tak tak :D

  • hmm.... det er bare tegn på at deres interne kommunikation er/var fucked up, men de skal jo bare ind til serveren og så kan de smide ham ud der fra og slette hans bruger og banne hans ip. sværere er det sq ikke, hvis f.eks. en server der står ved edbpriser.dk, og det samme sker, så kan de andre moderatore/admins/ops, skrive eller ringe til edbp. og få dem til at smide den pågældende idiot ud, og namme hans ip...:) de burde lige tage sig sammen, og smide ham..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hmm.... det er bare tegn på at deres interne kommunikation er/var fucked up, men de skal jo bare ind til serveren og så kan de smide ham ud der fra og slette hans bruger og banne hans ip. sværere er det sq ikke, hvis f.eks. en server der står ved edbpriser.dk, og det samme sker, så kan de andre moderatore/admins/ops, skrive eller ringe til edbp. og få dem til at smide den pågældende idiot ud, og namme hans ip...:) de burde lige tage sig sammen, og smide ham..


    Kan de godt men problemet er at serveren stor hos FUGGER. Men det er kun hvad jeg har hørt. kan godt være jeg tager fejl.


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


  • Tror bare der er en der har hugget hans pass

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Ok, har ikke fattet noget af det der er sket. Der er en der har hacket siden osv. osv. eller hvad? Hvor er det med livsfare henne? Altså at det er en psycho der overtager styringen af et HW site som så smadrer alle brugerne?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Seburo
    Ok, har ikke fattet noget af det der er sket. Der er en der har hacket siden osv. osv. eller hvad? Hvor er det med livsfare henne? Altså at det er en psycho der overtager styringen af et HW site som så smadrer alle brugerne?


    Hmmm..hvordan synes du selv det lyder ?( :] ;)

  • Nu har jeg aldrig brugt siden, da jeg synes at Tweak.dk er det bedste, tror heller ikke at det ville kunne ske for admin/mods herinde, de har mer styr på sagerne og er nok også lidt mer normalle :)) ...


    Men jeg synes nu aligevel det er ret skummelt 8o Håber sku for dem at de for den tilbage..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Forresten hvis der sker mere må i gerne lige skrive 8)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet